سرپرست سابق پرسپوليس كه حدود يك سالي مي‌شد سكوت اختيار كرده بود، در بيمارستان به ما گفت دلش گرفته و حرف‌هاي زيادي براي گفتن دارد اما اينجا جاي گفت‌وگو در اين رابطه نيست و... حالا پس از يك هفته شيريني ديروز با ما تماس گرفت و به جاي مصاحبه درددل كرد.

سلام آقاي شيريني!
ممنون از لطف شما، دلم گرفته بود گفتم با شما صحبت كنم، شايد كمي آرام بگيرم. حتماً مي‌دانيد حدود يك سالي مي‌شود سكوت كرده‌ام، هيچ جا حرفي نزدم اما امروز واقعاً به هم ريخته‌ام.

چه شد كه يك سال سكوت كرديد؟
به خاطر پرسپوليس، من شعار نمي‌دهم و با تمام وجود مي‌گويم پرسپوليسي‌ام. شما برويد يك نفر را پيدا كنيد كه به خاطر جذب بازيكن براي پرسپوليس، هتل تيم و... از چك شخصي‌اش استفاده كرده باشد. من به خاطر پرسپوليس وام گرفتم و حالا بايد سه‌شنبه (امروز) به دادگاه بروم.

مگر مبلغ وام چقدر بوده؟
دو تا وام گرفتم كه سرجمع چيزي حدود 2 ميليارد تومان بود ولي با تأخير و سودش حالا بايد نزديك به 3 ميليارد تومان به بانك برگردانم، در حالي كه در طول عمرم هرگز براي خودم وام نگرفته‌ام!

اين وام‌ها از چه بابت بوده است؟
براي جذب بازيكن در فصل نقل‌ و انتقالات كه حالا بايد تاوانش را پس بدهم. مشكلي نيست. من يك پرسپوليسي‌ام و شعار هم نمي‌دهم. در گذشته و هنگام جذب بازيكن نشان داده‌ام كه حاضرم لباس تنم را هم بفروشم اما پرسپوليس به مشكل برنخورد. اجازه ندادم بازيكنان پشت در هتل بمانند. از چك شخصي‌ام استفاده كردم. من كه فك و فاميل و دوستانم را به هتل آزادي و اوين نمي‌بردم. الان هم به غير از خدا پناهي ندارم. هيچ‌كس جوابگوي من نيست. يك نفر نمي‌آيد بگويد مشكل تو كه مربوط به باشگاه پرسپوليس است، چگونه حل مي‌شود؟

منظورتان مديران باشگاه پرسپوليس است؟
ببينيد من براي همه مسئولان و دست‌اندركاران باشگاه پرسپوليس احترام قائلم. اين حرف‌هاي من هم خداي ناكرده توهين به كسي نيست اما يك تعداد چك دست بازيكنان و طلبكاران داشتم كه باشگاه پرسپوليس پس گرفته و به من برنمي‌گرداند. آيا اين درست است؟! يكسري ديگر كه طلبكار نيستند از باشگاه پول گرفتند ولي چك مرا هم دست خود دارند. اتفاقاً دوستان اگر يك جلسه با من مي‌گذاشتند به نفع خودشان هم بود.

طي اين مدت شما با دست‌اندركاران باشگاه تماس گرفتيد؟
بله، ولي كسي توجهي نكرد. چند ماه قبل صرافان عليه من مصاحبه كردند و اتفاقاً يك ماه پيش چك آنها را پاس كردم. يكسري اسناد و مدارك ديگر هم موجود است كه بايد دست‌اندركاران باشگاه اراده‌اي براي رؤيت آن داشته باشند اما بيشتر از همه بي‌توجهي دوستان اذيتم مي‌كند. باور كنيد زندگي‌ام مختل شده است. گناه من اين بوده كه به خاطر پرسپوليس چك كشيدم و خودم را تا خرخره در قرض و بدهي انداختم و حالا... متأسفانه هيچ‌كس هم پاسخگوي من نيست. بحث چك‌هايم يك معضل بزرگ شده است. دارم اين چك‌ها را به تنهايي پاس مي‌كنم اما حداقل يكي بيايد و به درددل من گوش كند. آيا اين چيز زيادي است؟

نه، اما اين روز‌ها پرسپوليس نه هيأت‌مديره دارد و نه مدير‌عامل!
يك ماه قبل، 2 ماه قبل، 4 ماه قبل، 6 ماه قبل هم نداشت. من يك سال به خاطر بازي‌هاي پرسپوليس سكوت كردم. گفتم تيم در ليگ قهرمانان آسيا بازي دارد و خداي ناكرده با حرف‌هايم حاشيه‌اي براي تيم محبوبم درست نشود. سكوت من به اين خاطر بود. حالا هم هركسي مدير‌عامل شود فرقي نمي‌كند. همان طور كه گفتم اسناد و مدارك من به درد باشگاه پرسپوليس هم مي‌خورد. آيا گذاشتن يك جلسه با سرپرست سابق پرسپوليس براي آقايان كار مشكلي است؟

اگر زمان به عقب برگردد باز هم از چك شخصي خود استفاده مي‌كنيد؟
گفتم كه من يك پرسپوليسي‌ام. شعار هم نمي‌دهم. برويد بپرسيد زندگي‌ام را بر سر باشگاه محبوبم گذاشتم. پشيمان هم نيستم ولي توقع دارم يكي پيدا شود و حرف‌هايم را بشنود. اگر نمي‌خواهند كمكي كنند ايرادي ندارد، يك جلسه بگذارند و بگويند شيريني چشمت كور! خودت بايد اين بدهي‌هايي كه بابت پرسپوليس بالا آوردي را تسويه كني. من اين كار را انجام مي‌دهم اما حداقل يك جلسه بگذارند و همين حرف را به من بزنند.

به عنوان سؤال آخر، طي اين مدت با پرسپوليسي‌ها در ارتباط بودي؟
بله، علي دايي، محمد نوري، سيد‌جلال حسيني و تعدادي بازيكن ديگر به من لطف داشته و دارند... ببخشيد كه مزاحم شدم. واقعاً به هم ريخته بودم و خواستم درددلي كنم. اميدوارم بعد از اين مصاحبه يكي پيدا شود و به داد من برسد. البته اميدوارم!
43