محمدحسین نژادفلاح درباره‌ آخرین وضعیت باشگاه پرسپولیس در فصل نقل‌وانتقالات گفت: فصل نقل‌وانتقالات حساسیت‌های خاص خودش را دارد و ما هم دوست نداریم فرصت جذب بازیکن مدنظرمان را از دست بدهیم. مذاکرات به طور فشرده با بازیکنان خودمان و با نفراتی هم که مدنظر کادر فنی است به صورت تلفنی و یا حضوری حتی در خارج از باشگاه وارد مذاکره شده‌ایم.

قائم مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه بازیکنان این تیم اکثراً اعلام کرده‌اند تا زمانی که با آنها تسویه حساب نشود حاضر به تمدید قرارداد نیستند، گفت: این موضوع را از رسانه‌ها شنیده‌ام. با خیلی از بازیکنان خودمان صحبت کرده‌ایم و جز یک نفر که نمی‌خواهم اسم او را ببرم هیچ کدام انعقاد قرارداد را منوط به تسویه‌حساب نکرده‌اند. در صحبت‌هایی که با بازیکنان داشتم آنها شرایط باشگاه را به خوبی درک کرده‌اند. به هر حال باشگاه در شرایط نسبتاً بحرانی به سر می‌برد و بازیکنان می‌دانند در این وضعیت نباید انتظار تسویه حساب داشته باشند. بدون شک با آنها دیر یا زود تسویه حساب خواهد شد. در هر صورت من به اندازه یک سر سوزن نگران تمدید قرارداد بازیکنان فعلی تیمم نیستم. آنها قطعاً قراردادشان را تمدید خواهند کرد.
نژادفلاح در خصوص اینکه آیا با نصرالله سجادی در خصوص وضعیت پرسپولیس صحبت کرده است، عنوان کرد: از وضعیت پرسپولیس بی‌خبر هستیم و نمی‌دانیم چه کسانی باید در هیئت مدیره حضور داشته باشند.امیدوارم که زودترآنچه که به صلاح پرسپولیس است اتفاق بیفتد. امیدوارم هیئت مدیره به زودی انتخاب شود تا کاری نکنیم که خلاف قانون باشد. هر چند که من با اختیارات هیئت مدیره مشغول انجام وظیفه هستم.
قائم‌مقام باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه با برخی بازیکنان جلساتی را برگزار کرده گفت: من دوست نداشتم جلسه امروز با محمد نوری رسانه‌ای شود اما متأسفانه اخبار آنلاین از باشگاه بیرون درز پیدا می‌کند ما به نتیجه قطعی با نوری رسیدیم اما قراردادی امضاء نشد زیرا با هیچ بازیکنی تا کنون قرارداد امضاء نکرده‌ایم. اطمینان داشته باشید که نوری در پرسپولیس می‌ماند با وجود اینکه از تیم‌های مختلف پیشنهاد داشت.
نژادفلاح در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل مالیاتی سیدجلال حسینی به باشگاه پرسپولیس مربوط می‌شود و مذاکراتی با او، مهدی رحمتی و محمدرضا خلعتبری انجام شده است یا نه، تأکید کرد: اینکه در خصوص بدهی مالیاتی حسینی، باشگاه پرسپولیس مقصر است را از شما می‌شنوم. فکر نمی‌کنم چنین چیزی صحت داشته باشد. بازیکنانی مثل حسینی، خلعتبری و مهدی رحمتی از بزرگان فوتبال ایران هستند و ما خوشحال می‌شویم آنها را در اختیار داشته باشیم.
وی اضافه کرد: از قول من صحبتی در خصوص رحمتی شده بود که او به نظرم بد برداشت کرده بود. نمی‌خواهم حرفی بزنم تا دوباره کسی بگوید فلانی آرزوی عکس گرفتن با من را داشت، به هر حال هیچ تیمی بدش نمی‌آید این سه بازیکن خوب را در اختیار داشته باشد و ما هم دوست داریم آنها به پرسپولیس اضافه شوند. در حال حاضر بیشترین رقمی که می‌توانیم برای جذب بازیکن در نظر بگیریم یک میلیارد و شاید کمی بیشتر از آن است. اگر امثال سیدجلال، رحمتی و خلعتبری حاضرند با این رقم به پرسپولیس بیایند ما از آن استقبال می‌کنیم. رحمتی سال‌ها بازیکن استقلال و تیم ملی بود و شاید خیلی‌ها فکر کنند او پا به سن گذاشته اما فکر می‌کنم رحمتی 28 یا 29 سال داشته باشد و می‌تواند شش هفت سال دیگر جزو بهترین‌ها باشد. ما افتخار می‌کنیم که چنین بازیکنانی به پرسپولیس بپیوندند.