به گزارش پارس به نقل از کاپ مدیر تیم  امید گفت:  سروش رفیعی جزو سرمایه های فوتبال است و الان دچار یک بلاتکلیفی شده چون نه سرباز است و نه غیرسرباز و خودش هم نمی داند چه کار کند. 

حبیب کاشانی در خصوص اتفاقات پیش آمده برای تیم ملی بزرگسالان در فرودگاه مهرآباد و عصبانیت کارلوس کی روش اظهار داشت: من ابتدا برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در جهت خوشحال کردن مردم کشورمان گام بردارد. در خصوص این اتفاقات باید بگویم طبیعتا سرمربی تیم ملی مثل هر سرمربی دیگری دلش می خواهد مشکلات تیم مرتفع باشد و درباره لباس تیم، ورود و خروج و امکانات دغدغه ای نداشته باشد و این حق طبیعی کی روش است که از اتفاقات به وجود آمده در فرودگاه احساس ناراحتی کند و باید او را درک کرد.

مدیر تیم امید خاطرنشان کرد: البته اینجا یک نکته وجود دارد. من شخصا به کفاشیان و کی روش گفتم آمادگی هر گونه کمکی را به تیم ملی بزرگسالان دارم. همانطور که امیرحسین پیروانی از من درخواست کمک کرد و من به آنها کمک کردم. به نظرم بین تیم ملی جوانان، نوجوانان، امید و بزرگسال هیچ فرقی وجود ندارد و همه آنها برای بالا بردن پرچم جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند. من تاکید کردم اگر هر کاری در خصوص تیم ملی بزرگسالان دارند به من بگویند و بیشتر از این دیگر کاری از دستم برنمی آید اما وقتی کی روش از این صحبت من استقبال نکرد دیگر چه کاری از دستم برمی آید؟

کاشانی در خصوص وضعیت تیم امید بیان داشت: تیم  المپیک در شرایطی به آنکارا رفت که از لحاظ امکانات تقریبا در شرایط ایده آلی قرار داشت. این را باید در نظر داشت که تیم المپیک دو حالت دارد؛ یا بازیکنانش دانشجو هستند یا سرباز که آن هم دو حالت دارد؛ یا سرباز سپاه هستند یا ارتش و ما باید با تمام مسائل روبه رو شویم و نامه نگاری کنیم. به طور مثال در فاصله 5 ساعت مانده به پرواز توانستیم مجوز خروج مرادوند را از سازمان نظام وظیفه بگیریم. 

وی درباره اینکه به نظر می رسد تیم ملی مشکل مدیریتی دارد عنوان کرد:  مدیر تیم ملی کسی مثل افشین پیروانی است که من او را می شناسم که تازه به تیم اضافه شده و طبیعتا کمی زمان می خواهد تا مشکلات را مرتفع کند. ما باید نگرانی های کادر فنی را کم کنیم و طوری نباشد که کی روش به دنبال لباس یا ورود و خروج و امکانات تیم ملی باشد. باز هم تاکید می کنم من به کفاشیان و کی روش گفتم اگر مشکلی پیش آمد به من بگویند اما این خودشان بودند که استقبال نکرده و چیزی را برای من مطرح نکردند. این تنها کمکی بود که از دست من برمی آمد. 

مدیر تیم  امید در پاسخ به این سوال که شما که مشکل مرادوند را حل کردید و آیا نمی شد مشکل سروش رفیعی را حل کنید تصریح کرد: من اتفاقا سروش رفیعی را در روزهای گذشته دیدم و توسط مارکار آقاجانیان در جریان امور قرار گرفتم. سروش رفیعی جزو سرمایه های فوتبال است و الان دچار یک بلاتکلیفی شده چون نه سرباز است و نه غیرسرباز و خودش هم نمی داند چه کار کند. من به او قول دادم منهای تیم ملی و فدراسیون مشکل سروش را حل کنم چون بازیکنانی مثل او قانون را دور نزدند. حتی سروش دو سال در فجر بازی کرده است. این اتفاقات طبیعتا باعث می شود مشکلات او راحت تر حل شود. 

کاشانی در پاسخ به این سوال که کی روش عنوان کرده به تیم المپیک نسبت به تیم بزرگسالان بهای بیشتری می دهند تاکید کرد: به نظرم اینطور نیست و حتی می توانم بگویم مشکلات تیم بزرگسالان کمتر از المپیک است اما شاید کمی اتفاقات باعث شده تا تیم بزرگسالان اذیت شود که مطمئنم با حضور افشین پیروانی این مشکلات هم حل خواهد شد. 

وی در خصوص اینکه آیا مایلی کهن با توجه به بیماری قبلی اش تیم را همراهی می کند، یادآور شد: همین الان هم مایلی کهن با تیم در ترکیه به سر می برد و در کنار تیم حضور دارد و از این بابت مشکلی هم ندارد. 

کاشانی در پایان درباره مربی خارجی گفت: ما رزومه چند مربی را گرفته ایم و در حال بررسی هستیم و بعد از بازگشت تیم المپیک از ترکیه درباره این موضوع تصمیم گیری خواهیم کرد.