به گزارش پارس به نقل از تسنیم بهرام افشارزاده درباره اینکه وضعیت استقلال و سرمربی آن چه زمانی مشخص خواهد شد، گفت: در مورد استقلال از نصرالله سجادی سوال بپرسید چون او مسئولیت استقلال و پرسپولیس را برعهده گرفته است. درست است که فعلا من مدیرعامل استقلال هستم ولی سجادی باید در خصوص وضعیت باشگاه صحبت کند.

وی در پاسخ به این سوال که منظورش از «فعلا مدیرعامل استقلال هستم»، چه معنایی دارد، گفت: همانطور که گفتم من مدیرعامل هستم ولی باید از سجادی در مورد استقلال سوال بپرسید. نمی‌دانم دنبال چه چیزی هستید و چه مطلبی را از من می‌خواهید. صبح امروز متوجه شدم که یکی از رسانه‌ها نوشته افشارزاده از محمد مایلی‌کهن، دشمن شماره یک امیر قلعه‌نویی برای انتخاب سرمربی مشورت گرفته است. این مطلب چه مفهومی دارد؟ مگر مایلی‌کهن جذام دارد که با او صحبت نکنم؟ متاسفانه برخی‌ها معرفت ندارند و نمی‌دانند من با خیلی‌ها تماس می‌گیرم.
 مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه روز گذشته اعلام کرده قرارداد اسپانسر استقلال از تاریخ 27 اسفند 93 تا 27 اسفند 96 است و با توجه با این موضوع چطور سازمان خصوصی‌سازی اقدام به واگذاری استقلال به بخش خصوصی‌سازی کرده بود، عنوان کرد: قرارداد اسپانسر هنوز نهایی نشده و زمانی که 27 اسفند قرارداد بستیم، مدت آن تا پایان فصل بود و با عدم واگذاری، این قرارداد را 3 ساله تمدید کردیم.