به گزارش پارس به نقل از فارس آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی آماده می‌کند از عصر امروز از ساعت 18 در ورزشگاه پاس قوامین آغاز شد.

*قبل از آغاز تمرین سروش رفیعی ، سید جلال حسینی تا ملی‌پوشی که به خاطر مشکل سربازی و مالیاتی تا این لحظه ممنوع الخروج هستند با هم به صحبت پرداخته و برای دقایقی راهی رختکن شدند. در این بین حسینی همچنان عصبانی بود و رفیعی نیز با نگرانی خاصی در تمرین حضور داشت و مدام با بازیکنان و کادر فنی صحبت می‌کرد.

*بعد از آغاز تمرین تیموریان کاپیتان تیم ملی دقایقی را با اوسیانو کروز و دیه گو به صحبت پرداخت که پس از مدتی آقاجانیان نیز به جمع آنان اضافه شد.

*در تمرین امروز ملی‌پوشان با تنیس فوتبال و آقا وسط بدن‌های خود را گرم کرده و کی‌روش با ده دقیقه تاخیر در ساعت 18 و 10 دقیقه برای آغاز رسمی تمرین به زمین آمد

* زمانی‌ که با بازیکنان با هم مشغول گرم کردن بودند بازیکنان امید در یک گروه و با تجربه‌ها در یک گروه دیگر بازی روپایی و آقا وسط را انجام دادند.

*قبل از آغاز تمرین کی‌روش برای دقایقی به صورت اختصاصی با مرتضی پور علی گنجی به صحبت پرداخت.

*از ساعت 18 و 10 دقیقه و با سوت کی‌روش تمرین به صورت رسمی آغاز شد و بازیکنان با کارهای کششی و نرمشی برای تمرین آماده شدند.

*حدود 70 هوادار از تمرین امروز دیدن کردند که در بین آنها دو هوادار خانم نیز حضور داشت ضمن اینکه قبل از آغاز تمرین و با دستور ماموران نیروی انتظامی تماشاگران مجبور شدند جایگاه خود را تغییر کنند و این موضوع تنش‌های خفیفی را به وجود آورد.

*بازیکنان در ابتدا لباس‌های خاکستری بر تن داشتند و گلرها فسفری پوشیده و کادر فنی نیز لباس آبی بر تن کرده بود . کی‌روش نیز پس از مدت ها دوباره تی‌شرت مشکی خود را به تن کرده بود تا با تیپی متفاوت نسبت به روزهای گذشته ناظر بر تمرین باشد.

*بازیکنان ابتدا به دو تیم سفید و خاکستری تقسیم شده و استارت‌های کوتاه و بلند را در دستور کار قرار داده و پس از چند دقیقه حرکت با توپ به صورت اختصاصی به تمرین استارت پرداختند.

*در تمرین امروز چند مربی حضور داشتند که در بین آنها امیر حسین پیروانی نیز به چشم می‌خورد.

*همچنین در تمرین امروز هاشم بیگ زاده به خاطر سرماخوردگی از تمرینات گروهی معاف بود و با سایر بازیکنان تمرین نکرد.

*از ساعت 18 و 40دقیقه کی‌روش بازیکنان را به دور خود جمع کرده و پس از صحبت‌های مقدماتی آنها را به دو تیم سفید و قرمز تقسیم کرده و بازیکنان برای بازی فوتبال آماده شدند.در این تمرین کی‌روش با دقت ویژه‌ای در بازی نظارت داشت و جالب اینکه پس از دو مینی کمپ و یک کمپ کامل این برای اولین بار بود که بازیکنان  تیم ملی با تمام نفرات در زمین اصلی به فوتبال مشغول شدند. این درحالی بود که تقریبا تیم قرمز نفرات اصلی را تشکیل می‌دادند با این تفاوت که تیموریان به عنوان هافبک دفاعی تیم سفید بازی می‌کرد و عزت الهی جایگزین او در تیم قرمز بود.

*این دیدار سوشا مکانی یک ضربه کاشته را به زیبایی مهار کرد

*همچنین در یک موقعیت و زمانی که رضاییان باید پاس می‌داد ترجیح داد شوت بزند که کی‌روش به او تذکر داد.

*از ساعت 19 کی‌روش یک بار دیگر بازیکنان را دور خود جمع کرده وبا جدیت مشغول تذکرات فنی به بازیکنان شد و پس از 5 دقیقه فوتبال درون گروهی از سر گرفته شد و بازیکنان مشغول ادامه تمرین شدند.

*منصور ابراهیم زاده امروز نیز دوباره به تمرین آمد و از کنار زمین و در کنار افشین پیروانی نظاره‌گر تمرینات تیم ملی شد.

* با اینکه امروز آخرین تمرین تیم ملی بود و همچنان دو ملی پوش مشکل خروج از کشور دارند اما امروز از حضور مسئولان فدراسیون در تمرین تا دقایق پایانی خبری نبود.

*پس از برگزاری دو مینی کمپ و یک کمپ کامل تمرینات تیم ملی فوتبال ایران پس از حدود سه هفته عصر امروز به پایان رسید و قرار است ملی‌پوشان برای برگزاری دیدار دوستانه با ازبکستان فردا راهی تاشکند شوند. ضمن اینکه تیم ملی پس از این دیدار برای انجام اولین دیدار مقدماتی جام جهانی خود مقابل ترکمنستان یکشنبه آینده با پرواز چارتر راهی این کشور خواهد شد.