به گزارش پارس به نقل از فارس جرارد پیکه در جریان جشن خیابانی بارسلونا پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا هنگامی که برای سخنرانی با هواداران فراخوانده شد، ضمن تبریک قهرمانی به همه هواداران بارسلونا در سراسر جهان، تیمش را بهتر از همه تیم‌های باشگاهی در دنیا توصیف کرد و گفت: من در باشگاهم بازیکنی را نمی‌شناسم که تیمش 4 بر صفر شکست بخورد و جشن تولد بگیرد.

اشاره پیکه به کریستیانو رونالدو و مراسم جشن تولد 30 سالگی او پس از شکست 4 بر صفر مقابل اتلتیکومادرید بود. پس از سخنان تحریک آمیز پیکه بسیاری از بازیکنان رئال مادرید علیه او در فضای رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی واکنش نشان دادند اما ایکر کاسیاس در پیغامی خطاب به پیکه او را به آرامش و پرهیز از تفرقه در فوتبال اسپانیا دعوت کرده است.

کاسیاس با پیکه تماس تلفنی هم داشته و در متنی که در اختیار آس اسپانیا قرار گرفته آورده است: چندی بعد قرار است برای ادامه بازی‌های جام ملتهای اروپا در اردوی تیم ملی کنار هم باشیم، اصلا درست نیست که فضای اردوی تیم ملی متشنج باشد، وقتی به رونالدو به عنوان بازیکن بزرگ رئال مادرید توهین می‌شود یعنی به من هم توهین شده و این اصلا صحیح نیست. از پیکه می‌خواهم در شان یک بازیکن کلیدی بارسلونا رفتار کند و بیهوده به گسترش این فضای سمی در فوتبال اسپانیا کمک نکند.