به گزارش پارس به نقل از مهر بعد از واگذاری مسئولیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از امیررضا خادم به نصرالله سجادی بود که زمزمه‌های حضور خادم در باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیرعامل مطرح شد. هرچند امیررضا خادم نسبت به این اخبار واکنشی نشان نداد و تلاش کرد آنرا مسکوت بگذارد ولی به نظر می‌رسد با جلساتی که طی روزهای گذشته بین خادم و حمیدرضا سیاسی مدیرعامل پیشین پرسپولیس برگزار شده، حضور خادم در پرسپولیس جدی‌ است.

این در حالی است که تکلیف استقلال تا حدودی مشخص شده است و طبق اعلام بهرام افشارزاده، «سبک‌دست» سه سال این باشگاه را اجاره خواهد کرد و این حق را دارد که دو یا سه نفر عضو در هیات مدیره داشته باشد.

وضعیت پرسپولیس اما با استقلال متفاوت است. این باشگاه همچنان در بلاتکلیفی به سر می‌برد و مشخص نیست وزارت ورزش چه برنامه‌ای برای آن دارد. البته اخباری مبنی بر حضور امیر عابدینی و دو پیشکسوت باشگاه در هیات مدیره شنیده می‌شود ولی با تحرکات اخیر امیررضا خادم به نظر می‌رسد مدیرعامل بعدی این باشگاه یا خود خادم خواهد بود و یا فردی نزدیک به وی.

وی در روزهای گذشته جلساتی با سیاسی برگزار کرده تا از چند و چون قراردادهای فصل گذشته با خبر شود و بتواند با توجه به این قراردادها، تصمیم گیری کند.

یک منبع نزدیک به وزارت ورزش درباره احتمال بازگشت سیاسی به پرسپولیس بعد از جلساتش با خادم،گفت: سیاسی قصد بازگشت به پرسپولیس را ندارد و جلسات وی با خادم به این موضوع مرتبط نیست. معاون وزیر در این جلسات از مدیرعامل پیشین پرسپولیس ترازهای مالی و ارائه اسناد مربوط به نحوه انعقاد بعضی از قراردادهای مالی را درخواست کرده است.

با این تفاسیر و با وجود واگذاری مسئولیت خادم به نصرالله سجادی، به نظر می‌رسد خادم همچنان نقش پررنگی در مشخص شدن وضعیت پرسپولیس و هیات مدیره این باشگاه دارد و آنرا می‌توان از جلسات روزهای گذشته وی استنباط کرد.