به گزارش پارس به نقل از تسنیم امیرعابدینی در خصوص گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس مبنی بر محرز شدن وجود فساد در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: باید گزارش کمیسیون اصل 90 را به طور کامل مطالعه کنم اما آنچه که به طور کلی دوستان در این کمیسیون مطرح کردند، بهتر بود در خصوص آن از واژه تخلف استفاده کنند نه فساد چون فساد یعنی اینکه فردی در فدراسیون فوتبال پولی را برداشته و خورده و به نفع خودش سندسازی کرده اما آیا کسی که مالیات نداده مرتکب فساد شده است؟ در واقع باید بگوییم تخلف کرده و جریمه آن را هم می‌دهد ضمن اینکه آیا فدراسیون فوتبال 25 میلیاردی که آقایان عنوان کرده اند را داشته و مالیات نداده است؟

وی افزود: آیا آقایان در کمیسیون اصل 90 می‌دانند که پول‌ها و درآمدهای فدراسیون فوتبال در فیفا بلوکه شده یا در خصوص اساسنامه‌ فدراسیون آیا آقایان در کمیسیون اصل 90 نمی‌دانند که اساسنامه فدراسیون فوتبال مصوبه دولت و فیفا را دارد؟ اگر آقایان دوست دارند فوتبال ایران را تعلیق کنند یک بحث دیگر است. البته شاید تخلفاتی هم صورت گرفته که باید گزارش این تخلفات را به مجمع فدراسیون فوتبال بدهند تا مجمع این تخلفات را بررسی کرده و حتی اگر لازم شد آقای رئیس را استیضاح کند.
رئیس پیشین فدراسیون فوتبال تاکید کرد: در شرایط فعلی اینکه شمشیر برداشته و یکدیگر را بزنیم چه فایده‌ای دارد؟ باید این گزارش را با دقت تجزیه و تحلیل کرد و ببینیم بر چه مبنایی اعلام کرده‌اند که کفاشیان در دو سال 188 سفر خارجی داشته و آیا این رقم منطقی است و کار کارشناسی دقیق صورت گرفته که همه آن غیرضروری بوده است؟
عابدینی تصریح کرد: من نمی‌دانم دلیل اینکه این گزارش شب قبل از برگزاری مجمع، رسانه‌ای می‌شود چیست؟ این مسائل کمی اهالی فوتبال را نگران می‌کند. نمی‌دانم چه دشمنی با فوتبال وجود دارد چون من از شخص دفاع نمی‌کنم اما از این هنجار که پیش آمده دفاع می‌کنم. دلیلش هم این است که نظر صدها هزار نفر را به خودش معطوف می‌کند. امیدوارم دوستان در کمیسیون اصل 90 مجلس با اهالی فدراسیون نشست مشترکی داشته و این گزارش و مسائلی که در آن مطرح شده را خیلی دقیق و فنی بررسی کنند.