به گزارش پارس به نقل از تسنیم دفاع راست برزیلی تیم فوتبال بارسلونا برای ادامه دادن دوران بازیگری‌اش در روسونری اعلام آمادگی کرد.

دنی آلوز که آینده‌اش در بارسلونا مشخص نیست و هنوز حاضر نشده پیشنهاد آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا را برای تمدید قراردادش بپذیرد، فاش کرد که از سوی یکی از تیم‌های ایتالیایی پیشنهاد داشته و به این ترتیب خبر تمایل میلان به جذب وی را تأیید کرد.

خودداری آلوز از پذیرش پیشنهاد جدید بارسلونا سبب شده شایعاتی درباره آینده او مطرح شود که در میان آنها از میلان به عنوان یکی از مشتریان این بازیکن برزیلی ملی‌پوش نام برده شده است.

آلوز در این خصوص اظهار داشت: من از ایتالیا بک پیشنهاد داشته‌ام اما قبل از اینکه بخواهم تصمیم نهایی را بگیرم باید تمام گزینه‌های پیش رویم را بررسی کنم. با این حال پیوستن به میلان هم باعث خوشحالی است.

مدافع پیشین سویا که قراردادش با بارسلونا در پایان ماه ژوئن امسال به اتمام می‌رسد، علاوه بر میلان مشتریانی مانند پاری‌سن‌ژرمن و منچستریونایتد هم دارد.

آلوز32 ساله در هفت سال حضورش در نیوکمپ پنج بار قهرمانی در لالیگا، سه بار قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و سه بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است که آخرین آنها شنبه شب با پیروزی 3 بر یک شاگردان لوئیس انریکه برابر یوونتوس در بازی فینال بود.