به گزارش پارس به نقل از ایسنا ادن هازارد فصل گذشته توانست نمایش خوبی در چلسی داشته باشد و به این تیم کمک کند تا فاتح لیگ برتر و جام اتحادیه شود. البته این تیم در لیگ قهرمانان ناکام بود و نتوانست در جمع 8 تیم پایانی حاضر باشد. هازارد البته در پایان فصل توانست به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر و چلسی انتخاب شود.

ستاره بلژیکی چلسی درباره شرایط خود در این تیم گفت:‌ در حال حاضر پس از حضور در تایلند و استرالیا کمی از خستگی‌هایمان از فصل پرفشاری که پشت سر گذاشتیم کاسته شده است. حضور در این دو کشور خیلی خوب بود و با دو فرهنگ متفاوت و جالب روبرو شدیم و روزهای خوبی را گذراندیم.

هازارد درباره عملکرد چلسی در فصل آینده گفت: فصل آینده همه دوست دارند تا چلسی را شکست بدهند و ما از این موضوع آگاه هستیم. علاوه بر اینکه باید از عملکرد خود در لیگ برتر دفاع کنیم باید در لیگ قهرمانان نیز به مراحل بالاتر برسیم. دیگر قابل قبول نیست که ما نتوانیم به مراحل پایانی برسیم.

او درباره کسب جایزه توپ طلای فوتبال جهان گفت:‌ کسب جایزه توپ طلا همیشه هدف و آرزوی من بوده است. وقتی اولین بار در تمرین لیل حاضر شدم، به مربی خودم گفتم که یک روز توپ طلای فوتبال جهان را کسب خواهم کرد.

او درباره مقایسه با کریستیانو رونالدو و لیونل مسی گفت:‌ متاسفانه دو فوتبالیست غیرطبیعی در عصر من زندگی می‌کنند. هر روز تلاش زیادی می‌کنم تا بتوانم از رونالدو و مسی سبقت بگیرم ولی این کار بسیار سختی است. آنها فاصله زیادی با بقیه بازیکنان دارند و متاسفانه این دو بازیکن در عصر من قرار دارند. از این مقایسه ناراحت نمی‌شوم و تنها تلاش می‌کنم که تاثیر خودم را در تیم بالا ببرم.

بلژیک تیم دوم رده‌بندی فیفا پس از بازی دوستانه با فرانسه باید هفته آینده در انتخابی یورو 2016 برابر ولز قرار گیرد که این دیدار تقابل دو تیم مدعی گروه است.

هازارد در پایان گفت:‌ راستش کمی خسته هستم ولی تمام تلاش خودم را می‌کنم تا در این دو بازی همراه تیم ملی کشورم باشم و بتوانیم هر دو بازی را با برد به پایان برسانیم.