به گزارش پارس به نقل از فارس، قرار است کميته ويژه‌اي که براي ساماندهي دو باشگاه پرسپوليس و استقلال تشکيل شده‌ حداکثر تا آخر اين هفته ترکيب جديد هيات مديره دو باشگاه را اعلام کنند.

منابع خبري مي گويند که در هيات مديره جديد باشگاه پرسپوليس دو پيشکسوت اين باشگاه حضور خواهند داشت و به نظر مي‌رسد که حضور هادي طاووسي و بيژن ذوالفقارنسب در هيات مديره باشگاه پرسپوليس نهايي شده است.

همچنين به نظر مي رسد گزينه اول براي مديرعاملي باشگاه امير عابديني است. قرار است ترکيب جديد هيات مديره باشگاه روز سه‌شنبه و يک روز بعد از مجمع عمومي فدراسيون فوتبال اعلام شود.

گفته مي‌شود انتخاب سه عضو ديگر هيات مديره باشگاه پرسپوليس به وزير ورزش سپرده شده است که پس از تاييد نهايي اعلام خواهد شد.

شنيده‌ها حاکي است که علاوه بر عابديني، يک مدير با تجربه اصفهاني در فوتبال کشور نيز مدنظر مسئولان است و در واقع رقابت بين اين دو وجود دارد و به احتمال زياد تا پايان هفته جاري تصميم نهايي در اين زمينه گرفته خواهد شد.

اين در حالي است که در روزهاي اخير صحبت از رياست اميررضا خادم بر هيات مديره باشگاه پرسپوليس مطرح شده بود اما ظاهرا قرار شده هيچ يک از معاونان وزير ورزش در هيات مديره دو باشگاه پرسپوليس و استقلال عضو نباشند.