به گزارش پارس به نقل از کاپ مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: شنیدم عباسی گفته گردانی جایی در تراکتورسازی ندارد. اگر مشکل تراکتورسازی من هستم، می روم.

حبیب گردانی درباره حرف و حدیث هایی که پیرامونش به وجود آمده اظهار داشت: متاسفانه در تبریز همه می گویند تو خائن هستی. واقعا از این مسائل ناراحتم. از اینکه اینقدر پشت سرم حرف می زنند، دلم به درد آمده است. واقعا نمی دانم چرا اینگونه شده است. مدارک مصدومیت من قبل از بازی با گسترش فولاد موجود است و هیچ کس حق ندارد انگ تبانی به من بزند.  بروید از مهدی کیانی و محمد ایرانپوریان درباره ام سوال کنید. 

وی ادامه داد: شنیدم عباسی گفته گردانی جایی در تراکتورسازی ندارد. اگر مشکل تراکتورسازی من هستم، می روم. بعد از آن مصاحبه هرگز جوابی به عباسی ندادم و گفتم برایش احترام قائل هستم ولی هرروز حرف و حدیث ها پشت سرم بیشتر می شود. من دوست دارم در تراکتورسازی بمانم و تا دقیقه 90 برای تیم شهر خودم صبر می کنم ولی اگر مرا نخواهند که نمی توانم کاری انجام دهم.

مدافع تراکتورسازی همچنین گفت: من هیچ صحبتی با مدیران باشگاه نداشتم و آنها هم انگار قصد ندارند با من تماس بگیرند. همیشه عاشق پیراهن تراکتورسازی هستم ولی انگار می خواهند مرا از تیم شهرم بیرون کنند!

گردانی درباره پیشنهادهایش گفت: چند پیشنهاد خوب دارم ولی تا زمانی که تکلیفم با تراکتورسازی مشخص نشود، با هیچ تیمی وارد مذاکره نمی شوم.

وی در پایان افزود: از هواداران تراکتورسازی خواهش می کنم فریب حرف های برخی افراد را نخورند. به جان دخترم من خائن نیستم، به خدا قسم من تبانی نکردم. قسمتان می دهم اینقدر پشت سرم حرف نزنید.