به گزارش پارس به نقل از کاپ رئیس هیات مدیره استقلال گفت:  منصوریان تماس گرفتم چون به عنوان رئیس هیات مدیره استقلال نظرم روی او برای سرمربیگری بود.

مقداد نجف نژاد در رابطه با انتخاب سجادی به عنوان مسئول اداره سرخابی ها اظهار داشت: در جریان این موضوع هستم اما باید این مساله را بگویم که سجادی باید حداکثر استفاده از هیات مدیره قبلی انجام دهد. درباره احتمال تغییرات در هیات مدیره نیز باید بگویم که من زیاد در جریان این مساله نیستم و خودشان بهتر می توانند تصمیم گیری کنند. 
وی ادامه داد: مشکل استقلال و پرسپولیس در اصل همین تغییرات هر ساله هیات مدیره است چون این 2 باشگاه هیچ گاه یک هیات مدیره ثابت ندارند. درست زمانی که ما باید تصمیم گیری کنیم، به یک باره تصمیم به نفر دیگری واگذار می شود. این ماجرا اصلا زیبنده باشگاه استقلال نیست.
رئیس هیات مدیره استقلال درباره اینکه 2 هفته قبل گفته بود سرمربی در کمترین فرصت انتخاب می شود، تصریح کرد: ما جای دیگری چنین چیزی را سراغ نداریم. خیلی هم دیر است برای اینکه سرمربی استقلال انتخاب شود. به نظرم این طرز برخورد با هیات مدیره استقلال خوب نیست و پارسال هم زمان تصمیم گیری چنین اتفاقی رخ داد. سال گذشته خادم تصمیم گرفت و امسال سجادی تصمیم گیری می کند. هیات مدیره باید درباره انتخاب سرمربی نظر بدهد. به هر حال وقتی شما مسئولیتی را واگذار می کنی باید اختیاراتش را هم بدهی. بعضی ها دل دادن این اختیارات را ندارند. این مسائل جرات می خواهد. ما هم در هیات مدیره پاسخگوی هر تصمیمی که می گیریم، هستیم.
نجف نژاد ادامه داد: من تغییرات هر ساله هیات مدیره را اصلا قبول ندارم. نمی دانم چرا هر سال با هیات مدیره سلیقه ای برخورد می شود. من نزدیک 12 سال است که در استقلال هستم و هر ساله همین گونه بوده است. وزیر ورزش باید اینطور مسائل را به خود هیات مدیره واگذار کند. از مسئولان خواستم یک جلسه با وزیر ورزش گذاشته شود تا درباره هیات مدیره تصمیم گیری کنیم. 
وی درباره پست جدید افشارزاده در وزارت ورزش گفت: من اصلا در جریان سمت جدید افشارزاده در وزارت ورزش نیستم و بعد از چند روز این مساله را شنیدم. مطمئن باشید به صورت کلی به زودی در مجلس درباره استقلال و پرسپولیس تصمیم گیری می کنیم.
رئیس هیات مدیره استقلال در خصوص تشکیل کمیته فنی برای انتخاب سرمربی عنوان کرد: من در جریان تشکیل این کمیته بودم. ما به اعضای هیات مدیره اختیار دادیم که بروند درباره سرمربیان مدنظر خود مطالعه کنند. 
وی درباره تماسش با منصوریان پیش از شروع فینال جام حذفی گفت: بله من با منصوریان تماس گرفتم چون به عنوان رئیس هیات مدیره استقلال نظرم روی منصوریان برای سرمربیگری بود. منصوریان یک استقلالی است و جزو افرادی است که در میان هواداران محبوب است و کارنامه خوبی چه در دوران بازیگری و مربیگری داشته است. به نظرم قلعه نویی هم برای اولین بار در چنین شرایطی به استقلال آمد. همانطور که قلعه نویی را دوست دارم و به او احترام می گذارم اما مصلحت فعلی استقلال این بود که با منصوریان صحبت کنم چون به نظرم هواداران استقلال باید از این انتخابات راضی باشند. 
نجف نژاد در پاسخ به این سوال که مربی ایرانی مدنظرش است یا خارجی، تصریح کرد: من در این شرایط گزینه داخلی را می پسندم.