به گزارش پارس به نقل از کاپ کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من به جز قطر دو، سه پیشنهاد خوب دیگر هم دارم و هر زمان اراده کنم می توانم قرارداد ببندم اما فقط به حرمت پیراهن پرسپولیس و هواداران است که منتظر تماس باشگاه هستم.

محمد نوری در خصوص شرایط این روزهای پرسپولیس با خبرنگار ما به گفت و گو پرداخت که در زیر می آید:
*درباره آخرین وضعیتت صحبت کن.
در حال حاضر شرایط تیم اصلا خوب نیست و فکر می کنم ما روز به روز زمان را از دست می دهیم. باور کنید هر هواداری که ما را می بیند در خصوص تیم با ما صحبت می کند و نگران وضعیت پرسپولیس است. فکر می کنم این خیلی بد است که هنوز تیم برای فصل جدید هیچ حرکتی نکرده و باید هر چه زودتر همه دست به کار شوند تا این تیم را از این شرایط خارج سازند. 
*اما خیلی از بازیکنان اعلام کردند که برای ماندن در پرسپولیس ابتدا باید با آنها تسویه شود.
باید هم همین طور باشد. مگر در جاهای دیگر و تیم های دیگر غیر از این عمل می کنند؟ در همه جای دنیا اول با بازیکن تسویه می کنند و بعد در خصوص ادامه همکاری صحبت می کنند. حتی اگر یک بازیکنی را نخواهند ابتدا باید با آن بازیکن تسویه کنند چون یک سال در تمرینات تیم زحمت کشیده و به تیم کمک کرده است. 
*حتی مایکل اومانیا و گابریل هم پرسپولیس را تهدید به شکایت کرده اند. 
طبیعی بود که این اتفاق رخ بدهد. وقتی ما دو بازیکن را از کشور غریب به ایران می آوریم تا برای ما بازی کنند باید تمام حق و حقوق آنها را پرداخت کنیم. وقتی این اتفاق نیفتد مطمئنا آنها هم از باشگاه شکایت خواهند کرد. 
*فکر نمی کنی اگر برانکو به ایران نیاید اوضاع پرسپولیس بدتر می شود؟
دقیقا همین است. اگر برانکو نیاید بزرگترین ضربه را پرسپولیس خواهد خورد چون او ارنج تیم را می شناسد و با بازیکنان کاملا آشنا شده است. امیدوارم او خیلی زود بازگردد و باشگاه هم همکاری کند تا برانکو برای هدایت تیم دغدغه ای نداشته باشد تا پرسپولیس بتواند به روزهای خوبش برگردد.
*قبلا گفته بودی از یک تیم قطری پیشنهاد داری، آیا هنوز هم به آن فکر می کنی یا منتظر پرسپولیس هستی؟
من به جز قطر دو، سه پیشنهاد خوب دیگر هم دارم و هر زمان اراده کنم می توانم قرارداد ببندم اما فقط به حرمت پیراهن پرسپولیس و هواداران است که منتظر تماس باشگاه هستم. اما آینده ورزشی ام هم خیلی مهم است و باید به این موضوع هم فکر کنم. امیدوارم باشگاه هر چه زودتر تکلیفم را مشخص کند که در غیر این صورت مطمئنا بهترین تصمیم را می گیرم. 
*سیدجلال حسینی در مصاحبه ای عنوان کرد در صورتی به پرسپولیس می آید که بهترین نفرات را بگیرد. آیا با او هم عقیده هستی؟
به نظرم باشگاه باید ابتدا با بازیکنان تسویه کرده و سپس شروع به یارگیری کند. امیدوارم هر چه سریعتر این اتفاق رخ بدهد تا تکلیف بازیکنان روشن شود که آیا در پرسپولیس جایی دارند یا خیر و آنهایی هم که مد نظر باشگاه هستند هر چه زودتر تکلیف خودشان را بدانند.