به گزارش پارس به نقل از ایسنا  با انتخاب رافائل بنیتس به عنوان سرمربی جدید رئال مادرید وضعیت تعدادی از بازیکنان این تیم در هاله‌ای از ابهام است. یکی از بازیکنانی که شایعه‌های زیادی درباره جدایی او از قوهای سپید اسپانیا به گوش می‌رسد کریم بنزما است که فصل ناکامی را با این تیم پشت سرگذاشت.

پیش از این روزنامه "مارکا" اسپانیا اعلام کرد که بنیتس به سبک بازی کریم بنزما علاقه‌ای ندارد و با جدایی او موافقت خواهد کرد. همین خبر باعث شد تا بسیاری از جدایی این ستاره فرانسوی از رئال سخن به میان آوردند. در صورت جدایی بنزما از رئال باشگاه های زیادی وجود دارند که او را جذب بکنند.

پایگاه منچسترنیوز انگلیس اعلام کرد که مدیر برنامه‌های بنزما با وودوارد، مدیر اجرایی باشگاه منچستر یونایتد در لندن دیدار کرده و به احتمال زیاد این مهاجم فرانسوی فصل آینده با پیراهن شیاطین سرخ به میدان خواهد رفت. همین موضوع می‌تواند علاقه بنزما را برای بازی در اولدترافورد نشان دهد اما همه چیز به تصمیم رئال مادرید بستگی دارد.

کریم بنزما تا سال 2019 با رئال مادرید قرارداد دارد اما در خبرها آمده که شیاطین سرخ برای جذب این بازیکن فرانسوی حاضر هستند که 55 میلیون یورو به رئال مادرید پرداخت بکنند که این رقم بسیار بالایی است.

منچستریونایتد فصل قبل هم دی‌ماریا را با رقم بسیار بالایی جذب کرد، اما این بازیکن آرژانتینی عملکرد بسیار بدی در لیگ جزیره داشت و می توان او را یکی از بدترین خریدهای فصل قبل دانست.

انتظار می‌رود که منچستریونایتد دیگر پول‌های خود را در مادرید خرج نکند و به دنبال خرید بازیکنان بزرگ رئال مادرید نباشد اما به نظر می‌رسد که فان خال می‌خواهد یک شکار بزرگ دیگر از کهکشانی‌ها داشته باشد. کریم بنزما یکی از بازیکنان اصلی رئال مادرید در دوران کارلو آنچلوتی بود و این مربی ایتالیایی حتی اگر ستاره فرانسوی تیمش در شرایط خوبی قرار نداشت باز او را به مهاجمانی همچون خاویر هرناندز ترجیح می‌داد اما با آمدن بنیتس بعید به نظر می رسد که به مهاجمی همچون بنزما فرصت زیادی داه شود.

روزنامه "مارکا" اعلام کرد که بنیتس به سرخیو آگرو مهاجم آرژانتینی شیاطین سرخ علاقه زیادی دارد و می‌خواهد او را جایگزین بنزما بکند. البته بعید به نظر می‌رسد که منچستر سیتی به راحتی بهترین گلزن خود را از دست دهد. تنها عاملی که می‌تواند زمینه را برای پیوستن آگرو به رئال فراهم بکند علاقه این بازیکن به بازی در این تیم بزرگ اسپانیایی است، چرا که او پیش از این اعلام کرد که دوست دارد بازی در رئال مادرید را تجربه بکند.