به گزارش پارس به نقل از کاپ زین الدین زیدان، مربی تیم جوانان رئال مادرید اعلام کرد کارلو آنچلوتی از شرایط خودش و احتمال اخراجش از روی نیمکت کهکشانی ها آگاه بوده است. 

زین الدین زیدان، کمک مربی رئال در اولین فصل حضور آنچلوتی در این باشگاه، ادعا کرده کارلو آنچلوتی از شرایط بی ثبات خودش بر روی نیمکت رئال مادرید آگاه بوده است. آنچلوتی با وجود قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و کوپا دل ری در فصل پیش، به دلیل ناکامی در فصلی که به تازگی به پایان رسید، از سمت خود اخراج شد و جایش را به رافا بنیتس داد: برای اتفاقی که برای کارلو آنچلوتی افتاد، ناراحتم. اما او به خوبی از شرایط کار در مادرید آگاه بود و می دانست که ممکن است به زودی اخراج شود. شخصا به او علاقه دارم و از اینکه توانستم در کنار او به عنوان مربی کار کنم افتخار می کنم. او از من حمایت کرد و همیشه به من لطف داشت و بسیار به من کمک کرد.
هافبک سابق رئال مادرید در ادامه درباره این موضوع که آیا روزی فلورنتینو پرز از او به عنوان مرد اول رهبری تیمش استفاده می کند یا خیر گفت: من از کار در مادرید راضی هستم اما آنها به تازگی یک مربی جدید را معرفی کرده اند. بنابراین فکر می کنم هنوز زمان مناسب برای من فرا نرسیده است و هیچ نگرانی در این باره ندارم.