به گزارش پارس به نقل از کاپ پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: ما مثل برخی آقایان نیستیم دو سال وقت بدهند!

آتیلا حجازی درباره اینکه اکثر گزینه های مربیگری استقلال نام او را به عنوان دستیار آینده خود مطرح کرده اند، اظهار داشت: من هیچ خبری از قضایای استقلال ندارم. اکنون در سفر بسر می برم و نمی دانم در باشگاه چه می گذرد. دوستان به من لطف دارند و این حرفها را بیان می کنند.
وی ادامه داد: اتفاقا یکی از افرادی که گزینه هدایت استقلال است با من تماس گرفت و گفت با هم به این تیم برویم. می دانید به او چه گفتم؟ گفتم اول باید ببینیم چه کسی سرمربی می شود، ثانیا الان شرایط طوری است هوادار دیگر حوصله ندارد. هرکسی می آید باید بتواند تیم را قهرمان کند. وقتی تیم می خواهد قهرمان شود، مستلزم خوب بسته شدن است و این مساله پول می خواهد که استقلال ندارد! 
مربی سابق استقلال همچنین گفت: ما کشته و مرده مربیگری در استقلال که نیستیم که فقط به واسطه حضور در این تیم کار کنیم. باید بتوانیم نتیجه بگیریم. مطمئن باشید اگر مربی بعدی دو بازی نتیجه نگیرد، حیا کن و رها کن ها شروع می شود. ما که مثل برخی آقایان نیستیم دو سال وقت بدهند! شرایط استقلال فقط به شرطی درست می شود که در این چند  معجزه ای صورت گیرد!
حجازی درباره اینکه پرویز مظلومی گفته اگر او دانش فنی اش را ارتقا داده باشد، به عنوان دستیار آینده اش انتخابش می کند، بیان داشت: من حرفی در این خصوص ندارم اما مساله این است که قرار نیست هرجا مظلومی می رود مرا نیز با خود ببرد. من چند سال با او کار کردم و اگر دلش نخواهد مرا انتخاب نمی کند.