به گزارش پارس به نقل از کاپ پیشکسوت استقلال گفت:از افشارزاده سوال می کنم که چرا وقتی مشکل دارد به من می گوید اما من نباید در این کمیته جایی داشته باشم؟

جواد قراب در رابطه با وضعیت نامشخص باشگاه استقلال اظهار داشت: اینطور که من خبردار شدم هنوز با هیچ گزینه ای برای فصل آینده مذاکره نشده است. البته درست این است که ابتدا وضعیت هیات مدیره مشخص شود و باشگاه مدیرعامل خود را بشناسد و سپس به فکر انتخاب سرمربی باشد. البته زمان بسیار محدود است و باید این پروسه خیلی زود انجام شود.
وی ادامه داد: این روزها هر کسی یک نظری برای خودش درباره انتخاب سرمربی می دهد و جالب اینکه باشگاه نیز از 5 مربی داخلی برنامه گرفته است. به نظرم سر کار گذاشتن مردم اصلا درست نیست. به نظر می رسد این هیات مدیره نمی تواند سرمربی را انتخاب کند، پس بهتر است که نه مربیان و نه مردم را سرکار نگذارند.
پیشکسوت استقلال درباره واسطه شدن برای مذاکره با قلعه نویی از سوی افشارزاده تصریح کرد: افشارزاده از چند روز قبل از من خواهش کرد که به عنوان پیشکسوت و کسی که قلعه نویی از آن حرف شنوی دارد، با قلعه نویی صحبت کنم. مدیرعامل استقلال خواست که نقطه نظر قلعه نویی را برای ادامه همکاری با استقلال بپرسم که من هم عین صحبتهای افشارزاده را به قلعه نویی انتقال دادم.
وی در پاسخ به این سوال که نظر قلعه نویی چه بوده، گفت: قلعه نویی هم گفت تمایل دارد که به کارش در استقلال ادامه دهد. من هم به افشارزاده گفتم که اگر قرار است سرمربی داخلی باشد، قلعه نویی از همه گزینه ها بهتر است. قرار شد در جلسه ای درباره این مساله صحبت کنند و خبرش را بدهند. قلعه نویی انگیزه بالایی دارد و به من گفت که جبران می کند و دوست دارد برگردد.
قراب در خصوص کمیته انتخاب سرمربی متشکل از چند پیشکسوت خاطرنشان کرد: تشکیل دادن چنین گروهی واقعا حرکت زشتی بود. مگر فقط همین نفرات پیشکسوت استقلال هستند؟ اگر چه برخی از آنها اصلا پیشکسوت استقلال محسوب نمی شوند. از افشارزاده سوال می کنم که چرا وقتی مشکل دارد به من می گوید اما من نباید در این کمیته جایی داشته باشم؟ او 2 روز در به در به دنبال من بود که مرا واسطه کند تا با قلعه نویی حرف بزنم اما خیلی زود مرا یادش رفت.
وی در پایان درباره اینکه نظرش روی سرمربی خارجی است یا داخلی گفت: اگر بخواهند سرمربی داخلی بیاورند که بهتر از قلعه نویی نیست که نتیجه خوبی نگرفت. پس باید به سراغ یک مربی خارجی سطح بالا بروند و البته پولش را هم بدهند. مربی باید بیاید که با حال و هوای فوتبال ما آشنا نباشد و بدون حاشیه کارش را کند.