به گزارش پارس به نقل از کاپ مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت:بازی کردن در تیم بزرگی مثل پرسپولیس کار هر کسی نیست.
علی علیپور در خصوص آخرین وضعیتش اظهار داشت: در حال حاضر شمال هستم و به صورت اختصاصی تمرین می کنم. امیدوارم با شروع فصل جدید بتوانم برای تیم محبوبم به میدان بروم تا به آنها کمک کنم. من دو سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و امیدوارم بتوانم در این دو سال این تیم موثر باشم. 
وی درباره اینکه این فصل برایش چگونه گذشت، خاطرنشان کرد: ما یک سال خوب را در پرسپولیس پشت سر گذاشتیم اما ای کاش امسال با یک مقام یا صعود در جام قهرمانان باشگاه های آسیا همراه بود که متاسفانه هیچ کدام اتفاق نیفتاد.
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه برانکو به وی اعتقاد داشت اما حالا شایعه شده دیگر قصد بازگشت به ایران را ندارد، بیان داشت: من بازیکن پرسپولیس هستم و به این مسائل کاری ندارم. دیدید که در زمان درخشان هم تمام تلاشم را انجام دادم و بازی کردم. همانطور که در زمان برانکو این تلاش را به کار بستم اما از ته قلبم دوست دارم برانکو بماند تا به تیم کمک کند. 
علیپور درباره اینکه در ابتدای آمدنش به پرسپولیس به خاطر از دست دادن موقعیت های زیاد مورد انتقاد قرار می گرفت عنوان کرد: فکر می کنم بازی کردن در تیم بزرگی مثل پرسپولیس کار هر کسی نیست اما این را باید بگویم من تازه 20 سالم است و به عنوان یک جوان که توانسته به تیم پرسپولیس راه پیدا کرده و در دربی هم گلزنی کند فکر می کنم عملکرد موفقی در پرسپولیس داشتم.