به گزارش پارس به نقل از ایسنا وزیر ورزش و جوانان در مدت 18 ماه از مدیریت خود بر وزارت ورزش و جوانان به 31 استان ایران سفر کرده و در سال 93 موفق به تکمیل و بهره‌برداری از 278 پروژه ورزشی شد.

وزارت ورزش و جوانان در گزارش آماری،عملکرد محمود گودرزی در مدت زمان یک سال و نیم گذشته را به شرح زیر اعلام کرد:

- وزیر ورزش و جوانان در 18 ماه حضورش در پست وزارت به 31 استان ایران سفر کرده است.

- وزارت ورزش و جوانان در حالی که پیش‌بینی می‌کرد سال 93 تعداد 120 پروژه ورزشی را افتتاح کند، با کمک ماده 180 از محل اعتبارات نمایندگان مجلس ، اعتبارات سفرهای استانی مقام معظم رهبری و ریاست جمهور، خیرین ورزشی‌ و همین طور کمک‌های استانی‌، 278 پروژه را در دولت تدبیر وامید تکمیل و به بهره‌برداری رساند.

- گودرزی در سفرهای استانی خود علاوه بر بازدید از پروژه‌های ورزشی ، دیدار با خانواده‌های شهدا، مقامات استانی و نمایندگان مجلس، قهرمانان، مربیان، روسای هیات‌های ورزشی استان‌ها، افتتاحیه تورنمنت‌های ورزشی، دیدار با جوانان و شرکت در برنامه‌های استانی و جشنواره‌های محلی و بومی را در برنامه خود داشته است.

- استان‌های تهران، همدان، کرمانشاه، کردستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، آذربایجان غربی و شرقی، اصفهان، اردبیل،سمنان، بوشهر، کرمان، گیلان، مازنداران، خوزستان، قم، مرکزی، البرز، ایلام، گلستان از جمله استان‌هایی هستند که وزیر به همراه هیات همراه متشکل از معاونان وزارت ورزش و جوانان سفر کرده و برخی از آنها مانند کرمانشاه، خراسان، اصفهان، ایلام، همدان بیش از یکبار بوده است.

پیش‌بینی می‌شود در سال 94 نیز در صورت تامین منابع مالی‌، 500 پروژه ورزشی افتتاح شود که این میزان نیم‌متر به سرانه فضای ورزشی کشور می‌افزاید.