به گزارش پارس به نقل از فارس جواد قراب در مورد شرایط فعلی استقلال و عدم انتخاب هیات مدیره از سوی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: همه منتظر هستند تا سجادی تصمیم بگیرد. او هم باید یک هیات مدیره قوی سازماندهی کند. تا اینجا هم دیر شده است. متاسفانه این قصه هر سال استقلال است. این مدل رفتار مدیریتی روزنه هایی برای فرار است. اینکه بعدا بگویند مشکلاتی در تیم بوده و زمان برای برطرف کردن آن نداشته اند.

وی در مورد اینکه آیا بهرام افشارزاده با امثال وی برای مشورت گرفتن در تماس است یا خیر گفت: من با افشارزاده در تماس هستم. چندی قبل او با من تماس گرفت تا با قلعه نویی صحبت محترمانه ای داشته باشم و به او بگویم خودش محترمانه از حضور در استقلال منصرف شود و یک سالی از این تیم دور باشد. البته من این طور با قلعه نویی صحبت نکردم و به او گفتم برای فصل بعد چه نظری دارد که او هم گفت می تواند جبران کند. من هم خیلی محترمانه صحبت های امیر قلعه نویی را به افشارزاده گفتم که آن موقع افشارزاده به من گفت لازم باشد امیر قلعه نویی را هم به هیات مدیره دعوت می کند تا صحبت هایش را مطرح کند اما فعلا که چیزی معلوم نیست و شاید این هیات مدیره در استقلال ماندنی نباشند.

قراب تاکید کرد: به نظر من اگر قرار است مربی داخلی آورده شود از خود قلعه نویی بهتر نداریم. اگر هیات مدیره با سرمربی درست صحبت کند و به او برنامه بدهند و بگویند که باید از آدم های قوی کنار خود استفاده کند سرمربی هم نمی تواند روی حرف هیات مدیره چیزی بگوید. اگر در فصل گذشته امثال ما کنار قلعه نویی بودیم بهتر نبود؟ سرمربی استقلال باید از جنس خودش باشد یعنی کسی باشد که کنار تشویق شدن هو هم شده باشد. در بین گزینه هایی که برای استقلال معرفی شد به نظر من برای منصوریان خیلی زود است که به استقلال بیاید او حیف است و باید دو سه سال دیگر تجربه کسب کند تا بتواند در استقلال موفق شود.

این پیشکسوت آبی پوشان ادامه داد: افشارزاده هم آدم با تجربه است اما نمیدانم چرا او به جای مشورت از من و امثال من از کسان دیگری مشورت می گیرد. ما حرف هایمان را به او می زنیم و اگر دلش خواست می پذیرد و اگر نه خودش می داند. تیم استقلال جایی است که در عین اینکه آدم را در ان رشد می کنند می تواند باعث نابودی هم شود. اگر قرار است مربی غیر از امیر قلعه نویی در راس این تیم باشد بهتر است که مربی خارجی آورده شود. کسی که اخبار فوتبال ایران را نمی داند و با کسی هم رابطه نداشته باشد. حتی شاید این مربی امسال هم نتیجه نگیرد اما قطعا برای فصل بعدی نتیجه می گیرد.