به گزارش پارس به نقل از فارس  نصرالله سجادی معاون ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش درباره شرایط تیم‌های ملی ناشنوایان گفت: آنها خودشان را برای بازی‌های آسیایی که مهر ماه برگزار می‌شوند آماده می‌کنند مردان و بانوان هم از ایران هر دو در مسابقات حضور خواهند داشت. رقابت‌های ناشنوایان قدمت زیادی در ایران و دنیا دارد آن طور که پیش بینی شده امکانات برای این ورزشکاران فراهم شده است ما هم سعی می‌کنیم کمک کنیم تا تیم‌ها با آمادگی راهی مسابقات شوند.

وی در پاسخ به این سوال که درباره پست جدیدتان توضیح دهید و اینکه وضعیت سرخابی‌ها و اعضای هیات مدیره چه زمانی انتخاب می‌شوند و در پاسخ به این سوال که اعلام شده قرار است امروز اعضا معرفی شوند اظهار داشت: من تازه یک روز است که این پست را برعهده گرفته‌ام، از طرفی چه کسی چنین قراری گذاشته است؟

سجادی در پاسخ به این سوال که افشارزاده و نژادفلاح گفته‌اند قرار است با شما جلسه‌ای داشته باشند گفت: این را از خودشان بپرسید.

معاون وزیر ورزش در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید نژادفلاح گفته به پرسپولیس قرار است بودجه بدهید عنوان کرد: به این موضوع هم رسیدگی خواهیم کرد مشکلی وجود نخواهد داشت. در یک هفته آینده برای این دو باشگاه تصمیم می‌گیریم.

سجادی همچنین در پاسخ به این سوال که برانکو گفته تا زمانی که پول نیاید نمی‌تواند کار کند خاطرنشان کرد: این هفته همه چیز مشخص خواهد شد. برانکو به مرخصی رفته و در چند روز آینده برمی گردد.

وی درباره اینکه منع قانونی برای کمک به این دو باشگاه از سوی وزارت ورزش وجود نخواهد داشت اظهار داشت: قرار است اسپانسر بگیریم همان طور که سال قبل هم اسپانسرها کمک کردند.

معاون قهرمانی وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که پرسپولیس سال قبل سه مدیرعامل عوض کرد و این تیم مشکل داشت گفت: اشکالی ندارد امسال دو مدیرعامل عوض می‌کنیم.

سجادی در پایان درباره اینکه نظرتان در خصوص سرمربی داخلی برای استقلال چیست اظهار داشت: نظری ندارم.