به گزارش پارس به نقل از فارس کاوه رضایی که در نیم‌فصل لیگ برتر از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشت در نهایت ذوب‌آهن را انتخاب کرد و با این تیم به قهرمانی جام حذفی رسید. با این بازیکن گفت‌وگویی به شرح زیر انجام دادیم.

فارس: این اولین قهرمانی‌ات در فوتبال ایران بود؟

بله با فولاد خوزستان تا فینال رفتیم اما قهرمان نشدیم، خدا را شکر می‌کنم که توانستیم با ذوب‌آهن به قهرمانی برسیم. این تیم در نیم‌فصل اول خوب نتیجه نگرفت اما روند رو به رشدی داشت که در نهایت به قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی ختم شد. این افتخار بزرگی برای من است که سهم کوچکی در موفقیت این تیم داشتم. ذوب‌آهن واقعاً شایسته قهرمانی بود.


فارس: در نیم‌فصل از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشتی. چه شد که ذوب‌آهن را انتخاب کردی؟

سعی کردم عاقلانه تصمیم بگیرم نه احساسی و از اهالی فوتبال مشورت گرفتم و در نهایت با تصمیم منطقی ذوب‌آهن را انتخاب کردم و توانستم روند رو به رشدم را در این تیم ادامه دهم.

فارس: از چه کسانی مشورت گرفتی؟

خیلی‌ها هستند اگر بخواهم اسم چند نفر را بگویم ممکن است اسم برخی از قلم بیفتد، آنها همیشه به من کمک کرده‌اند و در لحظات سخت حامی من بوده‌اند. انتخاب سختی بود که انجام دادم.

فارس: یک فصل دیگر با ذوب‌آهن قرارداد داری. در این تیم می‌مانی یا به تیم خارجی می‌روی؟

قراردادم با ذوب‌آهن مشروط است، سعی می‌کنم تصمیم خوبی بگیرم. در حال حاضر در تعطیلات هستم و می‌خواهم دو سه روز دیگر استراحت کنم. صحبت‌هایی مطرح شده که ممکن است اتفاقات خوبی بیفتد اما هنوز هیچ چیز جدی نیست. تا دو سه هفته دیگر همه چیز مشخص می‌شود از تیم‌های اروپایی و تیم‌های عربی پیشنهاد دارم اما دوست دارم فوتبالم را در اروپا ادامه بدهم با این حال هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

فارس: چرا از دو فصل گذشته به عنوان روزهای سخت یاد کردی؟

دو فصل پیش در حالیکه می‌توانستم به تیم بازل سوئیس بروم مصدوم شدم و حتی شانس حضور در جام جهانی را هم از دست دادم و سراسر تابستان و زمانی که می‌توانستم در کنار خانواده‌ام باشم را مشغول درمان فیزیوتراپی بودم روزهای سخت و عذاب‌آوری را گذراندم و خوشحالم که همه چیز به خیر و خوشی تمام شد و با ذوب‌آهن قهرمان شدم.

فارس: نظرت در مورد لیگی که گذشت چیست؟

در حدی نیستم که بخواهم در مورد لیگ نظر بدهم اما امیدوارم که در لیگ از جوانان بیشتری استفاده کنیم. ما استعدادهای خوبی داریم. امیدوارم تعداد لژیونرهای فوتبال ایران بیشتر شود و فوتبال ایران دوباره به همان سطح خوب گذشته برسد و بتوانیم در جام جهانی بعدی شگفتی‌ساز باشیم نه اینکه فقط حضور در جام جهانی راضی‌مان کند.