به گزارش پارس، سجاد محمدپور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به حضورش به عنوان دومین نماینده ایران در لیگ حرفه ای بوکس جهان عنوان کرد: خوشحالم که با توجه به فینالیت شدنم در رقابتهای دو سال پیش صوفیه بلغارستان از من برای شرکت در لیگ حرفه ای جهان دعوت شد.

وی افزود: من در رقابتهای صوفیه بلغارستان سه بازی اول را با پیروزی پشت سر گذاشتم و در فینال هم با اخطار باختم. البته از آن زمان مدت زیادی می گذرد و شاید هنوز آمادگی ۵۰ درصدی هم نداشته باشم. حضورم در لیگ حرفه ای بوکس جهان هم خیلی دیر به من اطلاع داده شد ولی با این وجود تمام تلاشم را می کنم تا زیر نظر احدی سرمربی تیم به آمادگی مورد نظرم برسم.

بوکسور وزن ۵۲ کیلوگرم ایران با اشاره به شرایط سخت در رقابتهای لیگ حرفه ای عنوان کرد: کمی استرس دارم. رینگ رقابتی به این بزرگی استرس می آورد ولی سعی می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم. روز جمعه وزن کشی این رقابتها انجام می شود و شنبه ۱۶ خرداد هم به روی رینگ می روم. آرزویم کسب سهمیه المپیک است و اگرچه خیلی آماده نیستم ولی انگیزه بالایی دارم و امیدوارم که به هدفم برسم.

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم قرعه کشی مرحله جدید لیگ حرفه ای بوکس جهان در حالی صبح امروز در بلغارستان انجام شد که سجاد محمدپور بوکسور ۵۲ کیلوگرم ایرانی نیز نخستین حریف خود را در این رقابتها شناخت. وی باید در اولین مبارزه با نماینده الجزایر به روی رینگ برود.

محمدپور دومین بوکسور ایرانی است که در مسابقات معتبر حرفه ای بوکس جهان شرکت کرده است.

وی روز شنبه از ساعت ۱۹/۴۵ دقیقه به وقت محلی بلغارستان به روی رینگ می رود. اکبر احدی سرمربی تیم بوکس APB ایران نیز محمدپور را در این رقابتها همراهی می کند.

رقابتهای لیگ حرفه ای بوکس، بین برترین بوکسورهای جهان در هر وزن برگزار می شود و نفرات برتر ضمن کسب کمربندطلایی ،جواز حضور در المپیک ریو را نیز به دست می آورند.