به گزارش پارس به نقل از کاپ کفاشیان در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال اظهار داشت: برای تیم ملی چند مرحله اردو پیش بینی شده بود. اردوی مرحله اول و دوم که در مرحله اول قرار بود بازیکنان دعوت شوند و تیم ملی شناخته شوند و در مرحله دوم که حساس تر است، تیم وارد مسابقات شود.

وی درباره آینده تیم ملی بیان داشت: من به این تیم بسیار امیدوارم. کارلوس کی روش جوانگرایی کرده است. جوانگرایی خوب است و یکسری موارد دیگر هم وجود دارد که سرمربی تیم ملی درباره آنها صحبت می کند.

رییس فدراسیون فوتبال درباره اینکه قرار بود تیم ملی امروز به ترکیه برود اما این اتفاق رخ نداد، گفت: قرار ما این بود اما بررسی کردیم و دیدیم برای استفاده از یک زمین چمن فقط می خواهند به ترکیه بروند که نمونه های آن را در ایران داریم. بازی تدارکاتی در دستور کار نبود و از طرفی هزینه زیادی به فدراسیون تحمیل می شد. برای همین امر به کی روش پیشنهاد دادیم به جای این هزینه برای تیم یک هواپیمای چارتر می گیریم که با آن به ترکمنستان بروند و قبول کرد.

کفاشیان در واکنش به اعتراض کی روش به شرایط تیم عنوان کرد: به هر حال اختلاف سلیقه همیشه وجود دارد. او می خواست در ترکیه تمرین کرد و ما گفتیم همین جا باشید.

 وی درباره اینکه کی روش گفته می خواهند مرا پسربد داستان معرفی کنند، تاکید کرد: به هر حال این مساله را گردن یکی می اندازیم که بچه بد باشد! کی روش همیشه معترض است، عیبی ندارد. به هر حال یک مربی همیشه گلایه دارد که چرا خواسته هایش  کاملا اجرا نمی شود. ما هر کاری کنیم، بچه بد وجود دارد. 

کفاشیان درباره اظهارات حاج رضایی که گفته برای تیم اول آسیا بد است بازی دوستانه ندارد، تصریح کرد: ما تلاش می کنیم حریف تدارکاتی جور کنیم تا آقای حاج رضایی ناراحت نشود.

وی درباره تبانی مس کرمان اظهار کرد: این حرفها باید مستند باشد و وقتی سندی برای آن وجود ندارد، خوب نیست به آن بپردازیم و با آبروی افراد بازی کنیم اما با کرمانی ها برخورد می کنیم تا ورزشگاه خود را به آتش نکشند. کاری که آنها کردند مثل این می ماند که آدم در خانه خودش عصبانی شود و خانه را به آتش بکشد. کدام آدم عاقلی این کار را می کند که آنها کردند؟ شدیدترین برخورد را با آنها خواهیم داشت.