به گزارش پارس به نقل از آنا مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران برای در اختیار گرفتن دو تیم استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: «اگر چنین اتفاقی افتاد چه ضمانتی وجود دارد وضع این دو تیم بدتر از شرایط فعلی نشود؟در حال حاضر استقلال 80 میلیارد تومان بدهی دارد. اگر پس از گذشت یکسال این بدهی بیشتر شد چه کسی پاسخگو خواهد بود؟ به نظر من استقلال و پرسپولیس نباید محلی برای آزمون و خطای یکسری از افراد باشد.»

وی افزود:«مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران اگر می‌خواهد چنین کاری را انجام باید به دیوان محاسبات کشور تعهد بدهد که در وهله اول بدهی انباشته استقلال و پرسپولیس بیشتر نشود و در وهله دوم این دو تیم به یک ثبات نسبی دست یابند. هر چند چنین چیزی محال به نظر می رسد.»

واعظ آشتیانی با اشاره به دوشغله بودن افشارزاده عنوان کرد:« حضور همزمان وی در استقلال و وزارت ورزش قانونی نیست.چراکه دو شغله محسوب می‌شود اما به هر حال کسانی که ادعای 50 سال حضور در ورزش را دارند حتما می توانند به صورت همزمان در دو پست موفق باشند.»

وی درباره درخواست فتح الله زاده برای اجاره تیم استقلال نیز اظهار داشت:«همانگونه که برای فروش استقلال و پرسپولیس اهلیت متقاضیان بررسی شد، باید برای اجاره این دو تیم هم چنین روندی طی شود. برای من جالب است زمانی که همین آقایان با پول بیت المال استقلال را اداره می کردند،این تیم را به نابودی کشاندند، حالا که می خواهند با پول خودشان برای استقلال هزینه کنند مشخص نیست قرار است چه بلایی سر استقلال بیاید! این تیم در طول چند سال اخیر به علت عدم مدیریت درست آقایان پرادعا به حدی تضعیف شده که تا 2 یا 3 سال آینده هم امیدی به موفقیتش نیست.»

واعظ آشتیانی در پایان صحبت هایش گفت:«زمانی که در فدراسیون فوتبال ضعف مدیریتی وجود داشته باشد، نباید انتظار داشته باشیم فوتبال کشورمان به سمت درستی هدایت کند. در حال حاضر نخبه ها جایی در فوتبال کشور ندارند و به جای آنها یکسری لمپن فضای فوتبال را تسخیر کرده اند.»