به گزارش پارس به نقل از ورزش سه مهرزاد خلیلیان مدیرعامل سپاهان که در دیدار فینال جام‌حذفی حضور داشت، عنوان کرد دو جام برای اصفهانی ها نتیجه همدلی و همزبانی میان کارخانه و باشگاه هاست.
خلیلیان: الفاظ بدی را از طرف تهرانیها شنیدیم
خلیلیان  گفت: در مورد اینکه دو جام قهرمانی را به اصفهان آوردیم باید بگویم همانطور که هواداران شعار می‌ دادند هر دو جام برای اصفهان است.

خستگی در ساق های بازیکنان نفت دیده می‌ شد

به عقیده من ما در فینال جام‌حذفی شاهد یک بازی با کیفیت بودیم. البته می‌ شد خستگی را در ساق های نفت دیدید به هر حال آنها در 3جام تلاش می‌ کردند. آنچه که برای من در این بازی جالب بود حضور هواداران پرشور دو تیم ذوب‌آهن و سپاهان بود که به ورزشگاه آمده بودند و تیم را تشویق می‌ کردند. در مقابل از بی ادبی بعضی از تماشاگرنماها ناراحت شدم.

جو ورزشگاه را باید برای حضور خانواده ها مساعد کنیم

تهران پایتخت دل هاست و نباید هواداران آنها چنین الفاظی از دهانشان بیرون بیاید. همانطور که ما ناراحت می‌ شویم در عربستان نسبت به ما کم لطفی می‌ شود نباید خودمان در ورزشگاه های داخلی چنین کارهایی انجام دهیم. ممکن است از لحاظ قانونی نفت جریمه شود ولی آنها هم گناهی ندارند در حالی که قرار است خانواده ها در مسابقات والیبال و هندبال به ورزشگاه بیایند، باید جو ورزشگاه ها را برای حضور آنها مساعد کنیم.

گل‌محمدی بی حاشیه ترین و حدادی فر با اخلاق ترین

برای اولین بار 2 جام به اصفهان آمد، من فکر می‌ کنم به این خاطر این بود که شرایط و کیفیت دو باشگاه ذوب‌آهن و سپاهان بالاست و میان کارخانه و باشگاه همدلی و همزبانی وجود دارد و فکر می‌کنم در سال همدلی و همزبانی بیشتر باشگاه های اصفهانی توانستند این مهم را انجام دهند. سرمربی ذوب‌آهن یکی از بی حاشیه ترین و شایسته ترین مربی های ایران است و خدا را شکر که یحیی توانست قهرمانی جام‌حذفی را به دست بیاورد. حدادی فر هم الگوی اخلاقی اصفهانی هاست.

سوپرجام

صحبت های آقای تاج پیرامون پذیرش پیشنهاد ما مبنی بر برگزاری سوپرجام را دیدم و امیدوارم که این اتفاق بیافتد. به هر حال این پیشنهادی بود که سوپرجام به نام مرحوم حجازی برگزار شود و یک کار حرفه ای و ورزشی در فوتبال است فعلا به باشگاه ما هیچ چیزی ابلاغ نشده است.