به گزارش پارس به نقل از ایرنا برانکو ایووانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بر سر مسایل مالی با این باشگاه به مشکل برخورده و مانند مسوولان این تیم و باشگاه در بلاتکلیفی به سر می برد.

این مربی دیروز(دوشنبه) تهران را به مقصد کروواسی ترک و طبق هماهنگی های انجام شده قرار است بیست و هفتم خرداد ماه به ایران باز گردد، اما با توجه به بلاتکلیفی باشگاه هیچ تضمینی برای بازگشت او نیست. 

ایووانکوویچ عنوان می کند که از زمان حضور درتهران نه تنها مبلغی را بابت قراردادش با این باشگاه دریافت نکرده، بلکه قسمتی از قرارداد دستیارانش را نیز خود پرداخت کرده است و این موضوع دلیل اصلی ناراحتی و نارضایتی وی از باشگاه پرسپولیس می باشد.

اختلاف برانکو با مسوولان این باشگاه چیزی نیست که بشود پنهانش کرد، او یک مربی بین المللی است و به خوبی به جایگاه و تعهدات متقابل خود و باشگاه واقف است.

او به تعهداتش عمل کرده، اما مسوولان باشگاه پرسپولیس دراین خصوص کم کاری کرده و درحالی که با او قرارداد دارند به تعهدات خود عمل نکرده و از پس هزینه های این سرمربی برنیامدند و آتش اختلاف حالا که لیگ به پایان رسیده بالا گرفته است.

مسوولان پرسپولیس پیش از این عنوان کرده بودند که عابربانک پرسپولیس هزینه های قرارداد برانکو را پرداخت می کند، اما هنگامی که او متوجه شد درهیات مدیره این باشگاه جایی ندارد از پرداخت مبلغ قرارداد امتناع کرد و با کناره رفتن او از پرداخت این مبلغ، مسوولان باشگاه نتوانستند به تعهدات خود عمل کنند.

این وضعیت سرمربی پرسپولیس است او که با تبلیغات بسیار به ایران آمد حالا نمی داند با این وضعیت با این تیم ادامه خواهد داد یا خیر؟، خود باشگاه هم می داند که برانکو اگر پولی دریافت نکند به تهران بازنخواهد گشت.

در سوی دیگر وضعیت باشگاه نیز نامشخص تر از کادرفنی است، مسوولان فعلی باشگاه با توجه به عدم واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی دربلاتکلیفی بسر می برند چرا که هیچ اسپانسری حاضر نمی شود تا زمان مزایده پنجم باشگاه با مسوولان باشگاه پرسپولیس کار کند وهزینه های آن را تامین کند، خود وزارت وزرش هم که می گوید هزینه کردن برای باشگاه با منع قانونی روبرو است.

نبود پول یعنی نبود مربی وناتوانی درخرید بازیکن. این به معنی روی زمین ماندن باشگاه پرسپولیس خواهد بود،برانکونیزدریک جلسه خصوصی با قائم مقام باشگاه پرسپولیس عنوان کرده که باید بودجه مناسبی برای فصل آینده باشگاه تخصیص یابد و در صورت نبود بودجه ادامه همکاری مقدور نیست.

با این وضعیت باید همچنان منتظر ماند و دید تکلیف پرهوادارترین باشگاه ایران و آسیا به کجا می انجامد آیا منابع مالی به باشگاه تزریق خواهد شد تا تیم برای قهرمانی بسته شود یا خیر؟.