به گزارش پارس به نقل از تسنیم مهدی تاج در گفت‌وگو با برنامه نود در خصوص شایعه افزایش تیم‌های لیگ برتری اظهار داشت: مسلما لیگ ما از نظر امکانات و زمین های مسابقه قابلیت افزایش تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر را ندارد.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته خیلی تلاش شد تعداد تیم‌های لیگ برتر به 18 تیم برسد و حتی طومارهایی نیز امضا شد اما ما زیر بار نرفتیم چرا که به نفه فوتبال کشورمان است که لیگ 16 تیمی بماند و تعداد تیم‌های لیگ یک هم به 18 تیم برسد. در فصل گذشته لیگ یک بودند تیم‌هایی که در کوران بازی‌ها به دلیل مشکلات مالی نتوانستند فصل را ادامه دهند و ما نمی‌خواهیم فصل بعد هم تیمی مثل اتکا گلستان پیدا شود و توانمندی شرکت در مسابقات را نداشته باشد.

رئیس سازمان لیگ با تاکید بر اینکه فصل نقل و انتقالات لیگ برتر از فردا آغاز می شود، افزود: تیم‌های لیگ برتری می‌توانند در این فصل تیم (ب) داشته باشند و از این تیم خود در ظول فصل بازیکن بکیرند. طبق قانون تیمهای لیگ برتری در هفته دهمف نیم فصل و هفته بیست و یکم می توانند از تیم های  (ب) خود بازیکن بگیرند. کاری که در اکثر لیگ های معتبر دنیا انجام می شود.

تاج در ادامه از احتمال برگزاری دیدار سوپر جام قبل از آغاز لیگ پانزدهم خبرداد و درباره وضعیت 8 تیم لیگ برتری برای شرکت در لیگ پانزدهم گفت: در خصوص دو باشگاه پرسپولیس و استقلال قرار شده نصرالله سجادی به وضعیت آنها رسیدگی کند و جا دارد از تلاش های امیر رضا خادم هم تشکر کنم اما سجادی فوتبالی تر است و امیدوارم در این ماموریت موفق باشد.  

وی عنوان کرد:‌ تیم پدیده با مشکلات جدی مالی مواجه است که هنوز تکلیف این تیم مشخص نشست. تیم سیاه جامگان با مشکل مالی مواجه است و ما به این باشگاه نامه زده‌ایم که اگر توان شرکت در لیگ را از نظر مالی دارند باید هیئت مدیره و استاندار مشهد این نامه را امضا کنند. تیم صبای قم در حال واگذاری است و تاکید می کنم که هیچ تیمی از استان خود خارج نخواهد شد. فولاد نوین هنوز تکلیف خود را مشخص نکرده و این تیم برای شرکت در لیگ برتر باید سهام، هیئت مدیره و مدیرعامل خود را خارج از مجموعه تیم فولاد خوزستان جدا کند.