به گزارش پارس به نقل از کاپ مربی سابق پرسپولیس گفت: هیچ کس پادرمیانی نکرد، بلکه خود علی وقتی مایلی کهن را روی تخت بیمارستان دید، تصمیم گرفت که به ملاقاتش برود.

محمد دایی در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با حضوروی و علی دایی در بیمارستان برای ملاقات مایلی کهن اظهار داشت: مساله خاصی نبود. دیدیم که مایلی کهن در بستری بیماری است و علی دایی به عنوان کسی که حق استادی مایلی کهن به گردنش بود، به بیمارستان رفت.
وی درباره اینکه دایی چطور تصمیم گرفت اختلافات را کنار بگذارد، افزود: اختلافات وجود داشته اما به هر حال باید یک جایی به اتمام می رسید. شرایط خوبی برای مایلی کهن پیش نیامده و او تحت نظر پزشکان است، پس وظیفه ما بود که به عیادت او برویم.
مربی سابق پرسپولیس همچنین تصریح کرد: اختلافات دایی و مایلی کهن همان دیروز به پایان رسید. یک محیط صمیمانه در این دیدار وجود داشت که من شخصا از آن لذت بردم. اصلا صحبتی از گذشته نشد و همه صحبتها صمیمانه بود.
برادر علی دایی در خصوص اینکه کسی برای این ملاقات پادرمیانی کرده بود، گفت: هیچ کس پادرمیانی نکرد، بلکه خود علی وقتی مایلی کهن را روی تخت بیمارستان دید، تصمیم گرفت که به ملاقاتش برود. من هم همراه با او رفتم و اتفاقات خوبی افتاد. امیدوارم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.
وی در پایان درباره شایعه حضور دایی در سایپا به عنوان سرمربی و همچنین خرید امتیاز راه آهن افزود: این شایعات اصلا صحت ندارد. دایی با هیچ تیمی مذاکره نکرده و واگذاری راه آهن هم دیروز بدون برنده بی نتیجه ماند.