به گزارش پارس به نقل از ورزش سه سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به اظهارات منصور قنبرزاده مدیرعامل نفت عنوان کرد روی صحبت من با شماست نه آقای ایرانیان.

آذری گفت: متاسفانه در حالی که خطاب صحبت های روز گذشته من شخص آقای قنبرزاده بود، مشخص نیست چرا ایشان از قول بنده عنوان کرده که صحبت های من درباره ایرانیان بوده است.

او ادامه داد: شخصیت آقای ایرانیان برای همه فوتبالدوستان شناخته شده است. او برای همه یک الگوی اخلاقی و معلم تعریف شده است. متاسفانه آن کسی که باید برای امضای آقای ایرانیان احترام می‌ گذاشت، خود آقای قنبرزاده بود نه من چون ما در جلسه پیش از دیدار فینال حذفی، تمام موارد را در سازمان لیگ مصوب کرده بودیم و امضا هم صورت گرفته بود. پس آقای قنبرزاده هم باید به این اتفاق بیشتر احترام می‌ گذاشت.

آذری با اشاره به صحبت های قنبرزاده گفت: من نمی‌ دانم چرا آقای قنبرزاده می‌ خواهد من را مقابل آقای ایرانیان قرار دهد. من همین را می‌ گویم که او شخصیت برجسته ای دارد و برای من در قامت یک معلم، پیشکسوت و الگو از لحاظ رفتاری مطرح است و بار دیگر تاکید می‌ کنم مورد خطاب من آقای قنبرزاده بوده نه هیچ کس دیگری.