به گزارش پارس به نقل از ایرنا امیر رضا خادم در خصوص ایجاد تغییر در هیات مدیره باشگاه استقلال، گفت: در مورد تغییرات در هیات مدیره استقلال یک کلمه می توانم بگویم و آن این است که در جریان این اتفاق نیستم

وی ادامه داد: مسئولیت من در این دو باشگاه تا واگذاری آنها بوده و حالا که این اتفاق به هر دلیلی رخ نداد مسئولیت من نیز به پایان رسیده است، مگر اینکه وزیر ورزش و جوانان تصمیم جدیدی در این باره بگیرد. 

معاون وزیر ورزش و جوانان، گفت: در ابتدا باید مشخص شود که هیات دولت می خواهد مسئولیت اداره این دو باشگاه را به وزارت ورزش واگذار کند یا وزارت اقتصاد تا پس از آن بتوانیم در این باره اظهار نظر کنیم. 

وی در پاسخ به این سئوال که آیا اتلاف وقت در مشخص کردن شرایط این دو باشگاه در آینده به باشگاه های استقلال و پرسپولیس آسیب نمی رساند، تصریح کرد: به عنوان یک ورزشی امیدوارم هرچه سریعتر وضعیت این دو باشگاه مشخص شود. صحبت هایی که با مسئولان دولت و همچنین وزارت اقتصاد داشتم از آنها خواستم تا هرچه سریعتر تکلیف این دو باشگاه مشخص شود. امیدوارم هرچه سریعتر این کار انجام شود.

خادم در ادامه در رابطه با اینکه برخی مدعی شدند تمایلی برای واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی وجود ندارد، تاکید کرد: آنچیزی که هست من عضو هیات واگذاری نیستم اما آنچه به وزیر اعلام شد و دستگاه های مرتبط نیز اعلام کردند، تایید نشدن احراز اهلیت ها است. 

وی افزود: شبهاتی که در این مساله وجود دارد این است که شرکت های خودرو ساز نیز نتوانستند صلاحیت را بدست بیاورند پس من نمی توانم در این باره اظهار نظر کنم.

معاون وزیر ورزش و جوانان، گفت: وظیفه من ایجاد شرایط برای واگذاری دو باشگاه بود و سایر مسایل دست مجمع و هیات مدیره دو باشگاه است. 

وی در خصوص اظهار نظر گرشاسبی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران مبنی بر دادن مالکیت سرخابی ها به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران، اظهار کرد: این نشان می دهد که تکلیف دو باشگاه هنوز مشخص نشده است.