به گزارش پارس به نقل از ورزش سه مدیر ورزشی باشگاه بایرن ضمن اعلام توافق با یوشوا کیمیچ ،بازیکن اشتوتگارت، به عنوان نخستین خرید جدید تیم، به خبرنگاران گفت:" در حال بازسازی تیم هستیم، آن هم مورد به مورد. می‌خواهیم در همه پست‌ها رقابت ایجاد کنیم. بازیکنانی که جدید می‌آیند باید پیش از هر چیز خود را با شخصیت عالی تیم ما هماهنگ کنند."

سامر با اشاره به محال بودن ایجاد دگرگونی اساسی در ساختار تیم که اخیرا توسط پیشکسوتان بایرن برای مقابله با بالا رفتن میانگین سنی بازیکنان توصیه شد، افزود:" یک چنین تغییر و تحولی در بایرن سال 1990 بعد از پایان جام جهانی اتفاق افتاد. ولی دیدیم که این رویکرد در پایان شکست خورد و بایرن به رتبه دهم جدول سقوط کرد. ما به سلسله مراتب فعلی دست نخواهیم زد چرا که نتیجه منفی به بار خواهد آورد. بافت تیم ما خوب است و امتحان خود را نیز پس داده است. ضرورتی برای ایجاد ناآرامی وجود ندارد."
وی در پایان در مورد علت‌هایی که برای چند بخت آخر فصل بایرن از سوی بازیکنان این تیم مطرح شد، اظهار داشت:" بازیکنان فکر نکنند می‌توانند برای ناکارامدی‌شان بهانه بیاورند. من در فصلی که گذشت یک سپر حفاطتی روی تیم کشیدم ولی فصل بعد از این خبرها نیست. هیچ جایی برای کم کاری و سپس عذرخواهی وجود ندارد."