به گزارش پارس به نقل از کاپ سعید عباسی درباره اینکه شفاف بیان کند وضعیت آندرانیک تیموریان به کجا رسیده است اظهار داشت:ما درباره آندو با سرژیک صحبت کردیم و از این شفاف تر نمی توانم حرف بزنم. آندو اگر پیشنهاد خارجی نداشته باشد تمایل دارد در تراکتور بماند. همان زمانی هم که آندو در نیم فصل آمد به ما گفته بود اگر فصل آینده پیشنهاد خارجی داشته باشد و مطلوب باشد می رود در غیر این صورت تمایل دارد با ما باشد.

مدیرعامل تراکتورسازی درباره عدم حضور مهرداد بایرامی در بازی با نفت  عنوان کرد: لحظه های آخر قبل از بازی با نفت نزد آقای بهروان رفتیم آقای عسگری و روغنی هم حضور داشتند. دو آیین نامه داریم که قوانین این دو با هم تفاوت داشتند. نصیرزاده گفت بایرامی می تواند بازی کند. پیشنهاد دادیم که اگر بازیکن ما می تواند بازی کند به صورت مکتوب به ما اعلام کنند. آنها گفتند ما نوشته نمی دهیم نصیرزاده تلفنی داشت می گفت. ما دیدیم توافقی وجود ندارد و گفتم آقای بهروان شما بنویسید. شما اساتید این قضیه هستید.

عباسی افزود:وقتی به تونی گفتیم و وی یک داد بلند پرتغالی زد گفت الان؟ این بود که ناچار شدیم بایرامی را کنار بگذاریم. چون به ما گفتند اگر در دست انداز بیفتید کسی نیست که به شما کمک کند. آقای روغنی درباره کمیته انضباطی ما را به شک انداخت. او گفت بخشنامه اول لیگ را کنار بگذارید. اگر مشکلی پیش بیاید ما بر اساس آیین نامه عمل می کنیم. ما فکر کردیم اگر بازی را ببریم در این صورت چه اتفاقی می افتد.