به گزارش پارس به نقل از خبر ورزشی کاپیتان تیم تراکتورسازی گفت: اولویت اول و آخر من همیشه تراکتورسازی بوده و خواهد بود.

مهدی کیانی خانه‌‌اش در تبریز را برای فروش، آگهی کرده و به همین علت، شایعه شده که او می‌خواهـــد از تراکتورسـازی جـــدا شده و به شهر دیگری به غیر از تبریز برود.

در همین راستا با مهدی صحبت کردیم. او به ما گفت: «چه کسی گفته من از تراکتورسازی جدا می‌شوم؟ بله! خانه‌ام را آگهی کرده‌ام برای فروش چون مشکل مالی دارم. هزار بار به مسئولان باشگاه هم گفته‌ام که مشکلات دارم و به همین خاطر هم فقط خانه‌ام را برای فروش گذاشته‌ام وگرنه اصلاً قرار نیست از تبریز و تراکتور بروم. اگر به مشکلات ما رسیدگی کنند ما نیز دیگر مجبور نمی‌‎شویم خانه خود را به فروش بگذاریم.»
این بازیکن افزود: «همیشه جزو اولین نفراتی هستم که قـراردادم را بــا تراکتورسازی تمدید می‌کنم با اینکه می‌دانم باید با مشکلات مالی تراکتور هم بسازم. از طرفی، من با باشگاه تراکتورسازی قرارداد دارم و با هیچ باشگاه و مربی و مدیری هم مذاکره نکرده‌ام. اولویت اول و آخر من همیشه تراکتورسازی بوده و خواهد بود.
الان هم منتظر نظر مسئولان باشگاه هستم که متأسفانه تاکنون از سوی آنها هیچ اقدامی برای تمدید قرارداد انجام نشده است. من می‌خواهم بمانم اما شاید مسئولان باشگاه مرا نخواهند و از این رو باید زودتر نظرشان را اعلام کنند.»/کاپ