به گزارش پارس به نقل از کاپ مدیر تیم امید گفت:واقعا لحظات خوبی بود که استاد و شاگرد در کنار هم نشسته بودند و من اشک را در چشمان مایلی کهن دیدم.

حبیب کاشانی در رابطه با ملاقات وی به همراه دایی از مایلی کهن در بیمارستان اظهار داشت: هم مایلی کهن و هم دایی جزو افتخارات مملکت ما هستند. البته این دو نفر اختلاف نظرهایی با هم در برخی از مسائل داشتند اما هیچ کدامشان حتی حاضر نیستن در پای دشمنشان هم خار برود. به هر حال با توجه به شرایطی که برای مایلی کهن پیش آمده، وظیفه ما بود که به ملاقاتش برویم و این کمترین کاری بود که می توانستیم انجام دهیم. 

وی ادامه داد: در این دیدار محمدی دایی، کریم باقری و ابوالفضل جلالی هم حضور داشتند که ساعاتی را با هم نشستیم و صحبت کردیم. به نظرم دیروز یک روز تاریخی و خوب برای فوتبال و ورزش ایران بود. امیدوارم ورزشی ها همیشه در کنار هم باشند و از این رفتارها بیشتر ببینیم، نه اینکه خدایی ناکرده لازم باشد برای کسی مشکلی پیش بیاید و بعد به یادش بیفتند. 

مدیر تیم امید همچنین خاطرنشان کرد: واقعا لحظات خوبی بود که استاد و شاگرد در کنار هم نشسته بودند و من اشک را در چشمان مایلی کهن دیدم. امیدوارم دیگر اختلافی وجود نداشته باشد. البته به نظرم اختلاف دایی و مایلی کهن و کدورتی که میان این 2 نفر وجود داشت، از رفع هم رفع تر شد. 

کاشانی در پاسخ به این سوال که بانی این ملاقات چه کسی بود؟، گفت: با مطرح کردن این مسائل این حرکت زیبا را زیر سوال نبریم. مگر دایی و بقیه به دنبال جایزه بودند که به ملاقات مایلی کهن رفتند؟ به هر حال دایی دلش برای مایلی کهن تنگ شده بود و این کار ارزشمند را انجام داد. همانطور که دیروز نفراتی مثل فردوسی پور که اختلافاتی را با مایلی کهن داشتند، به دیدارش رفتند. این اتفاق زیباست و به ما این نوید را می دهد که دیگر خبری از دعوا و زندان در ورزش نیست. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

وی همچنین اضافه کرد: متاسفانه وقتی به ملاقات مایلی کهن رفتیم، باخبر شدیم مهدی اربابی یکی از زحمتکشان فوتبال تهران نیز در بستر بیماری است که امیدوارم سلامتی اش را در این شب های عزیز به دست آورد.

مدیر تیم امید در خصوص وضعیت مربی خارجی که قرار بود به تیم امید اضافه شود، گفت: فکر می کنم این قضیه کاملا منتفی باشد چون اختلاف مالی زیادی با وی داشتیم و نمی توانیم توقعات او را برآورده کنیم. 

کاشانی در پایان در واکنش به صحبتهای کفاشیان که اعلام کرده بود برخی از مربیان تیم امید در دور مقدماتی آزمایشی بودند و این دلیل قرارداد پایین آنهاست، خاطرنشان کرد: ما بهترین مربیان را برای دوره اول مقدماتی انتخاب کردیم. الان اگر از چین و آمریکا برای ما دعوت نامه می آید، به خاطر این است که به دور بعدی صعود کردیم. تمام مربیانی که در دور اول با ما همکاری داشتند، جزو بهترین ها بودند و شاید قراردادشان پایین بوده اما سعی می کنیم برای دور بعدی اینطور نباشد.