به گزارش پارس به نقل از فارس مجید نامجو مطلق در خصوص جلسه امروزش با پورحیدری در باشگاه استقلال گفت: متاسفانه از زمانی که در استقلال حضور داشتم و با آقای مرفاوی در تیم همکاری می‌کردیم مالیات مربوط به آن زمان من پرداخت نشده که همین موضوع باعث شد تا ممنوع الخروج شوم.

وی افزود: هنگامی که به باشگاه رفتم آقای پورحیدری را دیدم و در خصوص استقلال با هم صحبت کردیم چون نام من هم در بین یکی از گزینه‌های استقلال وجود دارد. به همین دلیل در خصوص برنامه‌هایم با هم صحبت کردیم.

نامجو مطلق در پاسخ به این سوال که آیا قولی به مسئولان استقلال داده است گفت: قول دادن کار درستی نیست و هیچ مربی در نیا این کار را انجام نمی دهد که به نظرم هر مربی قول قهرمانی بدهد کاری دور از عقل انجام داده است اما اگر من سرمربی استقلال شوم  مطمئن باشید تیم را به روزهای خوبش بر می‌گردانم.

وی ادامه داد: البته از من برنامه خواسته شده و تا فردا برنامه خودم را برای هدایت استقلال به مسئولان باشگاه می‌دهم اما اینکه امروز مذاکره‌ای کرده باشم را تکذیب می‌کنم.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره اینکه چه برنامه‌هایی برای موفقیت استقلال آماده کرده اظهار داشت: اجازه بدهید ابتدا برنامه من داده شود و اگر مورد پذیرش قرار گرفت آن وقت می‌توانم در این باره حرف بزنم.

مربی اسبق استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود کار در استقلال فعلی بسیار سخت است گفت: بله قبول دارم که کار در استقلال در این شرایط سخت است اما هدف من هم کمک به استقلال است و همه تلاشم را می‌کنم تا بتوانم این موفقیت را برای استقلال به ارمغان بیاورم البته گاهی باید از خود گذشتگی کرد و در این شرایط سخت کار را پذیرفت.

نامجو مطلق در مورد اینکه او زمانیکه بازی می‌کرد از بازیکنان محبوب استقلال بود و فکر می‌کند این محبوبیت می‌تواند در مربی‌گری در استقلال به وی کمک کند اظهار داشت: بله باید از این موضوع استفاده کرد اما شما اجازه دهید ابتدا مراحل طی شود و اگر به آن مرحله رسیدیم درباره‌اش حرف می‌زنیم. من الان مثل گزینه‌های دیگر برای هدایت استقلال مطرح هستم و باید ابتدا برنامه‌ام را بدهم تا شرایط مشخص شود و اگر قسمت بود در  استقلال کار خواهم کرد.