به گزارش پارس به نقل از فارس منصور پورحیدری در خصوص دلایل لغو نشست هیات مدیره استقلال گفت:ما منتظریم تا وزارتخانه تصمیم بگیرد چون تیم زیر مجموعه وزارتخانه شده و طبیعی است که منتظر باشیم تا تکلیف روشن شود.

عضو هیات مدیره استقلال افزود: به من هم صبح امروز پیامک دادند و اعلام کردند زمان نشست بعدی هیات مدیره را اعلام می‌کنیم.

پورحیدری در ادامه در خصوص اینکه آیا کار مذاکرات را آغاز کرده است گفت: مهمترین اتفاقی که باید رخ بدهد مباحث مالی است و فعلا که تکلیف مشخص نیست. در هر صورت کار در صورتی جلو می‌رود که هیات مدیره در مورد بحثی به جمع بندی برسد. من هم هنوز کاری را شروع نکرده‌ام و منتظر هستم تا ببینم تکلیف چه خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است به عنوان سرپرست در استقلال فعالیت کند گفت:اصلا و ابدا چنین پستی را قبول نمی‌کنم. اولا که من عضو هیات مدیره هستم و دوم اینکه نه چنین صحبتی با من شده و نه اینکه تمایل دارم کار سرپرستی انجام بدهم.ما قصد جوانگرایی داریم و وقتی می‌خواهیم تیم را جوان کنیم باید در همه پست‌ها نگرشمان جوانگرایی باشد.

وی در خصوص اینکه افشارزاده اعلام کرده به خاطر منصوریان که یکی از گزینه‌های استقلال است نشست هیات مدیره برگزار نمی شود گفت: من از این موضوع اطلاعی ندارم.

پورحیدری در پایان در خصوص اینکه علیرضا منصوریان در نشست خبری مدعی شده یک نفر از استقلال با او صحبت کرده است گفت: اولا که دوستانی که در نشست خبری بودند از منصوریان سوال می‌کردند تا پاسخ خود را می‌گرفتند. چرا به این سوال من باید جواب بدهم. همین جا هم می‌گویم تیم منصوریان در فینال جام حذفی بازی مهمی دارد و ما به احترام نفت تهران و مربی اش با آنها صحبتی انجام نداده‌ایم.