به گزارش پارس به نقل از ایسنا نیمار ، ستاره برزیلی آبی-اناریها در دیدار تیمش برابر بیلبائو در فینال جام حذفی اسپانیا بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و توانست گل دوم تیمش را به ثمر برساند. اما او حرکتی انجام داد که باعث خشم بازیکنان و هواداران بیلبائو شد. این بازیکن برزیلی قصد داشت با حرکتی نمایشی بازیکن حریف را از پیش رو بردارد اما بازیکنان بیلبائو این حرکت را تحقیر آمیز دانستند و با او درگیر شدند.

 

هر چند پیکه و لوئیس انریکه، سرمربی آبی-اناریها به نیمار درباره چنین حرکاتی هشدار دادند اما این بازیکن برزیلی تاکید کرد که نمی خواهد سبک بازی خود را تنها به این خاطر که دیگران دوست ندارند تغییر بدهد.

 

او گفت: این فوتبال است و گاهی اوقات در فوتبال چنین حرکاتی رخ می دهد. این حرکت من یکی از شیوه های پشت سرگذاشتن بازیکن حریف است و اصلا نمی تواند توهینی به کسی باشد. این سبک بازی من است و مدتها است که آن را در زمین اجرا می کنم. دلیلی ندارد که دیگران ناراحت بشوند. من سبک بازی ام را تنها به این خاطر که دیگران عصبانی می شوند تغییر نمی دهم.

 

این بازیکن برزیلی از قهرمانی در جام حذفی اسپانیا بسیار خوشحال است و به ستایش از لیونل مسی ، فوق ستاره تیمش پرداخت و گفت: مسی بی نظیر است. او واقعا خیره کننده است. مسی یک ستاره است و برایم افتخار است که در کنار او بازی می کنم. همه ما در شرایط بدنی بسیار خوبی قرار داریم و توپ همواره در اختیار ما قرار دارد.

 

 

نیمار درباره این سوال که آیا بارسلونا سه گانه فوتبال اروپا و اسپانیا را به دست خواهد آورد، این گونه پاسخ داد: هنوز برای دیدار حساس با یوونتوس زمان زیادی داریم. می‌خواهیم با نهایت آمادگی به میدان رویم و جام قهرمانی را بالای سر ببریم تا فصل رویایی ما کامل شود.