به گزارش پارس به نقل از کاپ امیر عابدینی درباره اینکه در مزایده چهارم پرسپولیس و استقلال اهلیت متقاضیان تایید نشد اظهار داشت:من به یک روزه سکوت 24 ساعته رفته ام.در حال بررسی و آنالیز و گرفتن اخبار و اطلاعات هستم تا خیلی از مسائل روشن شود و فرداشب حرف های زیادی برای گفتن خواهم داشت.
وی درباره اینکه آیا این احتمال وجود دارد که درباره مزایده چهارم نتیجه دیگری مطرح شود گفت:همه چیز ممکن است.تا فردا شب صبر کنید.
مدیرعامل اسبق پرسپولس خاطرنشان کرد:با همه وجود مسائل را پیگیری می کنم و اطلاعات صحیح را در می آورم.اگر در تصمیمی که امروز گرفته شده صرف و صلاح نظام بوده حرفی ندارم ولی اگر صلاح چند نفر بوده حرف هایی می زنم که برای برخی گران تمام شود.
عابدینی در پاسخ به این سوال که شاید نمی خواهند این دو تیم خصوصی شوند، خاطرنشان کرد: اگر نمی خواهند پس این همه مراسم و مزایده را برای چه برگزار می کنند؟ البته من خودم هم دلیلی برای اینکه این تیم را واگذار نمی کنند و نمی خواهند واگذار کنند و به بخش خصوصی بدهند پیدا نکرده ام.  
وی ادامه داد:خیلی چیزها همچنان مبهن باقی مانده است.پوری حسینی و سبحانی صبح گفتند که پرسپولیس برنده دارد.چطور می شود ساعت 11 یکدفعه اهلیت هوا شود؟یعنی در دو ساعت اهلیت افراد از بین می رود؟من هنوز می گویم پوری حسینی آدم خوبی است اما این وسط کاره ای نبود.