به گزارش پارس به نقل از کاپ آندرانیک تیموریان در حاشیه همایش ورزش،جوانان و محیط زیست اظهار داشت:خوشحال هستم سفیر محیط زیست شدم و نماینده کشور ایران هستم.به عنوان یک فوتبالیست در این همایش شرکت کردم و من را به عنوان سفیر حفاظت محیط زیست معرفی کردند.

وی درباره اینکه ورزشکاران چه نقشی در کمک به محیط زیست دارند گفت:تک تک ورزشکاران و نه فقط فوتبالیست ها نقش زیادی در بحث محیط زیست دارند.جوانان هم به الگوهایشان نگاه می کنند.امیدوارم محیط زیست را حفظ کنیم و از این چیزی که هست خراب تر نکنیم.من به نوبه خودم خیلی خوشحالم و از دست اندرکاران این همایش تشکر می کنم.

کاپیتان تیم ملی درباره اینکه جو اردوی تیم ملی در روزهای اخیر چگونه بوده و چه نظری درباره حضور بازیکنان جوان دارد بیان داشت:این را نمی توانم الان پاسخ بدهم.اجازه بدهید فعلا به سوالات محیط زیستی پاسخ بدهم.

به گزارش کاپ،وی درباره اینکه آیا می داند چه گونه هایی در ایران در خطر انقراض هستند گفت:یکی از مهم ترین گونه ها یوز ایرانی است که در جام جهانی تبلیغ کردیم.مملکت ما را با یوز ایرانی می شناسند.یکی از کمیاب ترین موجوداتی است که در ایران هست و امیدوارم با کمک هم از انقراض این موجود جلوگیری کنیم.

تیموریان درباره اینکه چه بایدکرد که این گونه ها منقرض نشوند بیان داشت: سوال سختی است.امیدوارم این اتفاق نیفتد.