به گزارش پارس به نقل از خبرآنلاین رئیس پیشین فوتبال یوفا می گوید همین امروز باید میزبانی جام جهانی 2018 را از روس ها بگیرند.

روزگار هر لحظه بر سپ بلاتر سخت و سخت تر می گذرد. پیرمرد 80 ساله که خودش را برای پیروزی در ساده ترین انتخابات ریاست فیفا آماده می کرد ، باورش نمی شد یکباره کارش اینگونه به هم بپیچد. پلیس آمریکا 3 روز مانده به انتخابات فیفا 2 معاون و چند مدیر اجرایی او را بازداشت کند تا این بار خودش متهم به فساد باشد. پروژه ای که او 4 سال قبل با اجرا کردنش توانست بن همام قطری را از میدان به در کند این بار دارد کار دست خودش می دهد. بعد از حمله پلیس ها به هتل مهمانان فیفا ، لنارت یوهانسون رئیس پیشین یوفا با انتقاد از رئیس فیفا گفت:«من که سال 98 با او برای ریاست فیفا رقابت کردم ، می دانم در این انتخابات چه می گذرد. او باید برود. مگر می شود که این همه اتفاق در فیفا بیفتد و او در جریانش نباشد؟»

او میزبانی روسیه و قطر را یک لکه ننگی برای فوتبال دنیا می داند و می گوید همین حالا باید میزبانی بازی های جام جهانی از این دو کشور پس گرفته شود. او در این باره گفت:«میزبانی حق انگلستان است. باید میزبانی 2018 را از روسیه بگیرند و به انگلستان بدهند. آنجا سرزمین مادری فوتبال است. »