به گزارش پارس به نقل از ایسنا قهرمان المپیک لندن می‌گوید وزارت ورزش قرار بوده برای هر رکوردشکنی 30 سکه پاداش بدهد اما در مقابل 5 رکوردشکنی او تنها 30 سکه پرداخت کرده‌اند.

بهداد سلیمی در حاشیه همایش وزنه‌برداری درباره شرایط خود و اینکه مشکلات اردویی تا چه اندازه برطرف شده است گفت: تمرین‌هایم خوب است و در شرایط مناسبی به سر می‌برم و حمایت فدراسیون نیز زیاد شده است. مشکلات نیز حل شده است برای نمونه ما مشکل تغذیه داشتیم که با رستوران طرف قرارداد صحبت شد و مواد اولیه و آشپز خود را تغییر دادند و کیفیت غذا چندین برابر شده است.

وی درباره پرداخت حقوق‌ها از سوی فدراسیون و همچنین صندوق حمایت از ورزشکاران و قهرمانان گفت: حقوق‌ها هنوز واریز نشده است. صندوق حمایت از ورزشکاران و قهرمانان نیز حقوق ما را پرداخت نمی‌کند. فکر می‌کنم 4 ماه است که حقوق طلب داریم.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که وزارت ورزش پاداش‌های رکوردشکنی‌های او را در بازی‌های آسیایی پرداخت کرده است یا خیر تصریح کرد: وزارت ورزش پاداش را پرداخت کرد ولی آن چیزی نبود که انتظار می‌رفت. قرار بود برای هر رکورد شکنی 30 سکه پاداش بدهند. من 5 بار در بازی‌های آسیایی رکورد شکستم بنابراین باید 150 سکه دریافت می‌کردم اما فقط به من 30 سکه دادند.

قهرمان المپیک لندن درباره داشتن اردوی برون مرزی گفت: نظر شخصی من این است که اردوهای داخلی بهتر است چرا که بحث جابه‌جایی‌های بلند مدت، تغییر ساعت خواب پیش می‌آید و تا بخواهد بدن‌هایمان عادت کند مجبوریم به ایران برگردیم. خود من خیلی اعتقاد به اردوهای خارجی ندارم.

وی درباره اینکه گفته می‌شود قرار است پس از مسابقه‌های جهانی جوانان در مورد انتخاب سرمربی تیم ملی تصمیم‌گیری شود تصریح کرد: اینکه چه تصمیمی از طرف مرادی گرفته می‌شود در جریان نیستم اما فکر می‌کنم اکثر وزنه‌برداران این عقیده را داشته باشند که حسین توکلی بهترین گزینه است. با توجه به پیگیری‌های خیلی خوبی که انجام می‌دهد، او بهترین است و زمانی که ما در رده جوانان بودیم، توانایی خود را نشان داده است. تمام قهرمانان مدال‌آوری که الان حضور دارند، در رده جوانان با او کار کرده‌اند و او شایستگی و توانایی خود را اثبات کرده است. امیدوارم مرادی در تصمیماتی که می‌گیرد، نظر ورزشکاران را قابل بداند اما در کل باز هم تصمیم‌گیری نهایی با خود اوست.

وی با اشاره به حضور بیرانوند به عنوان جانشین موقت توکلی نیز گفت: بیرانوند از قهرمانان وزنه‌برداری بودند. در مربی‌گری هم حتما توانایی داشته که توکلی صلاح دانست او را معرفی کند و کمیته فنی نیز تایید کرد.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که گفته شده که قرار است سجاد انوشیروانی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شود،‌ گفت: من از چنین چیزی اطلاعی نداشتم و الان آن را می‌شنوم. او در حال حاضر در کمیته فنی قرار دارد و در مورد مسائل وزنه‌برداری تصمیم‌گیری می‌کند.

سلیمی درباره اینکه گفته می‌شود دوپینگ محمدرضا براری، همشهری او مثبت شده است، گفت: من نمی‌توانم چیزی بگویم اما اینکه بعد از یک سال چنین موضوعی را مطرح کردند، به نظرم کار درستی نبود. اگر همان زمان دوپینگ او مثبت شده بود، باید به او اعلام می‌کردند تا یک سال زحمت نکشد و تمرین نکند. این اقدام از طرفی هر کسی صورت گرفته و اینکه بعد از یک سال این موضوع را مطرح کردند به نظرم کار غیر اخلاقی است و باید همان موضوع می‌گفتند تا برای زندگی‌اش تصمیم بگیرد. البته هنوز هم این موضوع اثبات نشده و مدرکی به خود براری مبنی بر اینکه آزمایش دوپینگ او مثبت شده ارائه نداده‌اند.

وی در پایان درباره مقایسه دو فدراسیون مرادی و رضازاده نیز بیان کرد: هر فدراسیونی کم و کاستی‌های خود را دارد. به هر حال رضازاده زحمات خود را کشید اما نقاط ضعف کار او زیاد بود. امیدوارم در فدراسیون جدید کم و کاستی‌ها برطرف شود.