به گزارش پارس به نقل از کاپ منصور قنبرزاده در گفت و گوی تلفنی با برنامه 90 درباره اتفاقات رخ داده در فرودگاه جده اظهار داشت:متاسفانه مسولان فرودگاه جده نهایت کارشکنی را کردند.پس از سه ساعت که در فرودگاه هستیم با بیرون بردن ناظر کنفدراسیون کارشکنی ها را بیشتر کردند.اول گفتند باید انگشت نگاری و چهره نگاری شوید و بعدا گفتند دستگاهها قطع شده است.

وی ادامه داد:دقایقی قبل،نماینده کنسول ما به فرودگاه آمد.این در حالی است که مسولان فرودگاه الان می گویند که نفرات تیم باید از گیت های مختلف و در 4،5 گروه باید بروند.ما اصلا این بحث را نپذیرفته ایم و تاکید کردیم یک تیم هستیم و به صورت گروهی از فرودگاه خارج می شویم.

مدیرعامل باشگاه نفت خاطرنشان کرد:به مسولان فرودگاه جده گفتیم اگر این بی احترامی ها ادامه پیدا کند به ایران برمی گردیم و حاضریم دیپورت شویم اما این بی احترامی را تحمل نکنیم.به طور حتم اتفاقات رخ داده در فرودگاه جده را به کنفدراسیون اطلاع می دهیم.

وی ادامه داد:نفت  دو ماه پیش در عربستان بوده است و ویزای ما 70 روزه بوده است.مشخص است که این اتفاقاتی که امروز رخ داده کارشکنی است.

مدیرعامل باشگاه نفت درباره اینکه آیا در زمان حضور کاروان الاهلی در تهران بی احترامی به اعضای این تیم صورت گرفت گفت:خیر،هیچ بی احترامی صورت نگرفت.

قنبرزاده افزود:امشب نماینده الاهلی هم به فرودگاه آمد و  عذرخواهی کرد .او  گفت که این اتفاق،یک موضوع حکومتی است و از دستش خارج است.

وی خاطرنشان کرد:با این اتفاقات بچه ها هم قسم شده اند بهترین عملکرد خود را در بازی با الاهلی نشان بدهند و مطمئن باشید تا آخرین لحظه می جنگیم.