به گزارش پارس به نقل از ورزش سه  رضا نورمحمدی اظهار داشت: پیش از این هم می دانستیم شرایط سختی برای مسابقه با الهلال در پیش داریم و انتظار نداشتیم با ما همکاری کنند بنابراین از معطل شدن در فرودگاه غافلگیر نشدیم.

وی ادامه داد: از نظر فوتبالی هم دو تیم بازی سختی دارند و الهلال به دنبال جبران ناکامی خود در تهران است. بر خلاف برخی دیدگاه ها که پیروزی ما در مسابقه رفت را کمرنگ جلوه می دادند، به نظر من با توجه به فاصله نزدیک دو تیم نتیجه خوبی به دست آوردیم که فشار روانی زیادی به حریف وارد می کند.

مدافع پرسپولیس گفت: با یک تساوی یا شکست دو بر یک هم صعود می کنیم اما در این مسابقه به دنبال نتیجه حداقلی نیستیم و می خواهیم نشان دهیم پیروزی در مسابقه رفت اتفاقی نبود.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال ارائه بازی فکورانه و حساب شده هستیم ولی با توجه به اینکه حریف برای کسب نتیجه تحت فشار است این فرصت را داریم که از غفلت های آنها استفاده کنیم.

نورمحمدی گفت: خط دفاعی پرسپولیس در هفته های اخیر نظم و هماهنگی خوبی داشت و امیدواریم روند دفاعی را درکنار روند تیمی که داشتیم حفظ کنیم.

وی درباره حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره محرومیتش گفت: انتظار این حکم را نداشتم. هم به این دلیل که کاری نکرده بودم و هم به خاطر اینکه در آستانه بازی مهم الهلال بودیم و وقتی در فرودگاه خبر را به من گفتند فکر کردم شوخی می کنند و سر به سرم می گذارند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس افزود: من در صحنه درگیری شرکت نداشتم و در حال آرام کردن شرایط بودم. طبعا ما دنبال جنجال نبودیم چون پیروز شده بودیم و به جنگ روانی نیاز نداشتیم . قطعا پس از بازگشت از عربستان موضوع را پیگیری می کنم ولی الان باید تمرکزم را روی بازی مهم الهلال بگذارم. از هواداران هم می خواهیم که با دعاهای خود به ما انرژی بدهند.