به گزارش پارس به نقل از تسنیم پپ گواردیولا پس از جشن بیست‌وپنجمین قهرمانی باواریایی‌ها در بوندس‌لیگا که 27 روز پیش مسجل شده بود، اظهار داشت: به تیم، همکارانم در کادر فنی و هواداران تبریک می‌گویم. آنها حمایتی فوق‌العاده از ما نشان دادند به خصوص (در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا) برابر بارسلونا. ما فصل آینده قوی‌تر بازخواهیم گشت و با بهترین ترکیب ممکن پا به میادین خواهیم گذاشت. ما همیشه به تداوم پیشرفت‌مان امیدواریم.

فیلیپ لام، کاپیتان باواریایی‌ها هم درباره عملکرد تیمش در این فصل گفت: این قهرمانی هنوز هم خیلی خاص است، چون ما از ابتدای فصل و در 34 هفته صدرنشین لیگ بودیم. برای ما قهرمانی در بوندس‌لیگا هرگز یک چیز تضمین‌شده نبود و کلی کار انجام شد تا به این موفقیت دست پیدا کنیم. بایرن مونیخ سزاوار این قهرمانی بود.

در همین حال باستین شواین‌اشتایگر، هافبک آلمانی بایرن مونیخ هم تأکید کرد: این فصل برای ما فصل بسیار خوبی بوده است. ما برای سومین بار متوالی قهرمانی بوندس‌لیگا شدیم که چنین اتفاقی به خودی خود رخ نمی‌دهد. در واقع برای من این اولین باری است که سه فصل متوالی قهرمان بوندس‌لیگا می‌شوم. در لیگ قهرمانان اروپا هم ما در عرض 10 دقیقه به بارسلونا باختیم وگرنه الان ما هم در فینال آن رقابت‌ها بودیم. در جام حذفی هم می‌دانیم که چه اتفاقی رخ داد. در هر دو تورنمنت ما در آستانه حضور در فینال بودیم. با در نظر داشتن مصدومان پرتعداد ما، در مجموع این فصل عملکرد خوبی داشتیم.