به گزارش پارس به نقل از ایسنا سرمربی چلسی پس از کسب عنوان بهترین مربی لیگ برتر عنوان کرد شاید روزی در یک تیم دیگر انگلیسی مربیگری کند.

 ژوزه مورینیو روز گذشته (جمعه) از سوی لیگ برتر انگلیس به عنوان برترین مربی لیگ برتر در فصل 15-2014 معرفی شد. او به بی‌بی‌سی گفت: البته که می‌توانم تصور مربیگری در یک تیم لیگ برتری دیگر را داشته باشم ولی من عاشق چلسی هستم و تا زمانی که آبراموویچ بخواهد در این تیم خواهم ماند. ولی شاید روزی در تیمی مثل منچستریونایتد، سیتی، لیورپول یا آرسنال مربیگری کنم.

سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان لندنی عنوان کرد: هر موقع که آبراموویچ فکر کرد که من دیگر به درد چلسی نمی‌خورم، در تیمی دیگر به کارم ادامه خواهم داد و این احتمال وجود دارد که در لیگ برتر مربیگری کنم. تا زمانی که آقای آبراموویچ نگفته است از چلسی نمی‌روم. هر باشگاهی که اکنون به من پیشنهاد پروژه‌ای شگفت‌انگیز و دستمزدی دو برابر چیزی که در چلسی می‌گیرم، بدهد، شانسی نخواهد داشت.

آقای خاص که در دوره اول حضورش در چلسی بین سال‌های 2004 تا 2006 توانست دو قهرمانی پی در پی لیگ برتر را برای هواداران این تیم به ارمغان بیاورد و مدال قهرمانی‌اش را به هواداران تقدیم کرد، در دوره دوم حضورش در این تیم که از فصل گذشه آغاز شده توانست مقتدرانه فاتح لیگ برتر انگلیس شود. شاگردان ژوزه مورینیو یکشنبه در هفته پایانی فصل 15-2014 لیگ برتر پذیرای ساندرلند هستند و قرار است جام قهرمانی به این تیم داده شود.

مورینیو همچنین روز جمعه با حضور در کنفرانس خبری با اشاره به این که دیگر مدالش را به هواداران نخواهد داد، تصریح کرد: پسرم حالا هر آن چه دارم برای خودش برمی‌دارد. او صاحب همه چیز است. در سال 2006 که مدالم را به هواداران دادم پسرم خیلی جوان بود ولی حالا او همه چیز را جمع می‌کند. پیراهن، مدال و هر چیزی که کسب می‌کنم.

 

سرمربی 52 ساله چلسی که پس از به قهرمانی رساندن این تیم در سال‌های 2005 و 2006 به عنوان برترین مربی فصل لیگ برتر انتخاب شده بود و در کسب این عنوان هت‌تریک کرد، گفت: انتظار کسب این عنوان را نداشتم چون در فصل جاری هیچگاه مربی برتر ماه نشده بودم. به هر حال از این که مربی برتر فصل جاری لیگ برتر شدم، خوشحالم. قهرمانی چلسی حاصل تلاش یک باشگاه بود نه تلاش فردی و تعلق به من، دستیارانم، بازیکنانم و هر آن که در این بین با من کار کرده، دارد. رسیدن به قهرمانی با تلاش فردی حاصل نمی‌شود.

مورینیو گفت: کسب عنوان مربی برتر فصل درست مثل خامه روی کیک است ولی من برای خود کیک تلاش می‌کنم. لیگ برتر کیک واقعی است و قطعا کسب این عنوان فوق‌العاده است.