به گزارش پارس به نقل از بانک ورزش خط حمله بارسلونا از ترسناک ترین خط حمله های اروپا به شمار می رود. مثلث نیمار، مسی و سوارز با به ثمر رساندن بیش از 100 گل در طول فصل جاری تبدیل به کابوسی برای رقیبان خود شده اند.
 مورنو توریسللی مدافع سال های دور یوونتوسی ها عنوان کرد بازیکنان یوونتوس برای متوقف کردن بارسلونا در دیدار فینال چمپیونزلیگ نیاز به « اسلحه و بمب » دارند!
دو تیم پس از پشت سر گذاشتن رئال مادرید و بایرن مونیخ روز 6 ژوئن در برلین به مصاف هم خواهند رفت. بارسلون با توجه به داشتن بازیکنانی مانند لوئیس سوارز، نیمار و لیونل مسی که روی هم رفته بیش از 100 گل به ثمر رسانده اند، از شانس بیشتری برای پیروزی در این دیدار برخوردار هستند.
توریسللی که در سال 1996 با بیانکونری ها موفق به قهرمانی در این رقابت ها شده و جام را بالای سر برده است، عنوان کرد یوونتوسی ها برای موفقیت در این دیدار باید کارهای خارق العاده‌ای بکنند.
او درباره بازی گفت: «من فکر می‌کنم بارسلونا به عنوان تیم برتر بازی را شروع خواهد کرد چرا که آن ها مثلث تهاجمی دارند که برای متوقف کردنش به اسلحه ها و بمب ها نیاز دارید!»
او ادامه داد: «یوونتوس از لحاظ دفاعی سازمان یافته است اما برای متوقف کردن بارسلونا باید کاملا بی عیب و نقص باشند. آن ها باید سخت کوش تر از هر زمان دیگری در میدان حاضر باشند و بجنگند، چرا که هیچ چیز برای از دست دادن وجود ندارد و هواداران نیز در هر لحظه کنار آن ها خواهند بود.»