به گزارش پارس به نقل از شفقنا سرمربی اتلتیکو مادرید به ایکر کاسیاس توصیه کرد تا قبل از اینکه سران رئال مادرید او را جواب بکنند از این تیم جدا شود.

 ایکر کاسیاس ستاره رئال مادرید در خط دروازه مدتها است که برای این تیم بازی می کند و بازوبند کاپییتانی را نیز را بازو می بندد. کاسیاس در سالهای نه چندان دور در بین هواداران رئال مادرید از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بود و یکی از بهترین دروازبان های جهان بود اما او دو سه سالی است که با افت شدیدی مواجه شده است و حتی اعتراض هواداران رئال مادرید را نیز برانگیخته است.

به نظر می رسد که کاسیاس آخرین فصل حضور خود را در رئال مادرید پشت سرمی گذارد. آنچه مسلم است این است که رئال مادرید به دنبال انتخاب جانشینی شایسته برای کاسیاس است اما این دروازبان باتجربه هنوز به طور رسمی اعلام نکرده است که در رئال می ماند یا نه.

دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید یک توصیه جالب به کاسیاس داشت و آن اینکه قبل از آنکه در رئال مادرید به او بی توجهی شود از این تیم جدا شود. او گفت: من زمانی برای اتلتیکو مادرید بازی می کرد مو عملکرد خوبی هم در این تیم داشتم اما وقتی فهمیدم که دیگر من را نمی خواهند خودم پیش قدم شده و از این تیم جدا شدم. کاسیاس هم باید چنین تصمیمی را بگیرد و قبل از اینکه با پاسخ منفی سران رئال مادرید برای تمدید قرارداد مواجه شود از این تیم جدا شود.

سیمئونه درباره این سوال که چرا تیمش در این فصل نتوانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند،اینگونه پاسخ داد: ذهن هواداران اتلتیکو مادرید بسیار باز است و آنها شرایط تیم خود را به خوبی می دانند. هواداران اتلتیکو مادرید می دانند که ما بودجه محدودی داریم و نمی توانیم مانند بارسلونا و رئال مادرید هزینه صرف کنیم. قهرمان نشدن برای بارسلونا و رئال شکست بزرگی به شمار می آید اما برای ما اینگونه نیست. قرار گرفتن در جایگاه سوم نمی تواند نتیجه بدی برای ما باشد. چنانچه بتوانیم در یکی دو فصل در جایگاه سوم قرار گیریم این شانس را داریم تا به بالا بردن جام قهرمانی نزدیک شویم.

کاوانی از بازیکنانی است که شایعه های زیادی درباره پیوستن او به اتلتیکو مادرید به گوش می رسد. سیمئونه در این باره گفت: رسانه ها همواره درباره پیوستن کاوانی به اتلتیکو مادرید سخن به میان می آورند اما باید تاکید کنم که این انتقال صورت نخواهد گرفت. من در خط حمله بازیکن بزرگی چون مانژوکیچ را در اختیار دارم. این مهاجم بلند بالا بسیار خوب است و شخصیت خوبی هم دارد. او تا ماه فوریه 20 گل به ثمر رسانده بود با این حال ناراحت بود که چرا گل های بیشتری به ثمر نرسانده است. زدن 20 گل اصلا عملکرد ضعیفی برای مانژوکیچ نیست.

سیمئونه هر چند خبر مذاکره با کاوانی را رد کرد اما اعتراف کرد که تیمش به جذب مهاجم الچه علاقه زیادی دارد. او گفت: جاناتان در فصل جاری 14 گل به ثمر رسانده است. زدن این تعداد گل در تیمی که اندک فرصت گلزنی دارد آمار بسیار خوبی است. این بازیکن اعلام کرده که به جدایی از الچه فکر می کند و من دوست دارم که او را جذب کنیم.

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید در پایان سخنان خود به ستایش از ژاوی اسطوره آبی-اناریها پرداخت و گفت: ژاوی یک الگو برای همه است. او بازیکن بسیار بزرگی است که هر از نظر الگوی خوبی است.