به گزارش پارس به نقل از فارس پس از پیروزی شب گذشته تیم فوتبال پرسپولیس مقابل الهلال عربستان به بازیکنان این تیم نفری 5 سکه بهار آزادی به عنوان پاداش داده شد. این درحالی بود که سهم کادر پزشکی، ماساژ و تدارکات این تیم تنها به یک سکه ختم شد که این موضوع باعث ناراحتی این افراد و حتی خود بازیکنان پرسپولیس شد.

این اتفاق درحالی رخ داد که گروه ماساژ و پزشکی پرسپولیس مدت‌هاست پولی از این باشگاه نگرفته‌اند و از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار ندارند و باشگاه پرسپولیس هنوز هم قدمی برای حل این مشکل برنداشته است.

شب گذشته بازیکنان پرسپولیس پس از دریافت 5 سکه بهار آزادی به عنوان پاداش متوجه شدند گروه پزشکی، تدارکات و ماساژ تنها نفری یک سکه دریافت کرده‌اند که این موضوع حتی ناراحتی بازیکنان را در پی داشت و آنها تصمیم گرفتند همگی نفری یک سکه از سهم خود کم کرده و به 11 عضو پزشکی و تدارکاتی پرسپولیس بدهند.

این کار بازیکنان پرسپولیس باعث شد تا سهم 11 عضو کادر پزشکی و تدارکات پرسپولیس از نفری یک سکه به نفری 2 سکه ارتقاء‌ پیدا کند.

با این همه باید منتظر ماند تا مشخص شود تا بالاخره بعد از حدود 6 ماه که کادر پزشکی و تدارکات پرسپولیس حقوقی نگرفته‌اند باشگاه پرسپولیس چه زمانی با این افراد تسویه حساب مالی خواهد کرد آن هم در حالی که لیگ برتر به پایان رسیده و پرسپولیس تنها یک بازی مقابل الهلال در عربستان دارد تا فصل فوتبالی‌اش به طور کامل تمام شود.